انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکاتی برای نگهداری ماشین لباسشویی وستینگهاوس

نکاتی برای نگهداری ماشین لباسشویی وستینگهاوس

#1
ماشین لباسشویی یک وسیله کارآمد برای تمیزکردن اقلام قابل شستشوی شما از قبیل لباس و منسوجات خانگی است. ماشین لباسشویی نیز مانند هر وسیله دیگری احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد. با رعایت کردن نکات کوچک دوام این وسیله را افزایش دهید. برای تماس با نمایندگی بهترین و به صرفه ترین گزینه می باشد.

[عکس: westinghouse-washing-machine.jpg]

چگونگی مراقبت از ماشین لباسشویی
شلنگ ها را بررسی کنید

شلنگ های آب دستگاه خود را چند بار در هر سال برای یافتن هر گونه علائم ساییدگی یا فرسودگی بررسی کنید. اگر هر گونه ترک یا فرسودگی در آن کشف کردید، شلنگ را تعویض کنید. هر گونه آسیب می تواند منجر به نشت یا ترکیدن و خسارت بسیار سنگین به خانه شما شود.

اکثر سازندگان توصیه می کنند تعویض شیلنگ ها هر پنج سال یکبار انجام شود. برای آرامش خاطر بیشتر، از شیلنگ های با کیفیت بالا استفاده کنید.

از آسیب های ناشی از فشار بالای آب جلوگیری کنید

در صورتی که شلنگ های شستشوی دستگاه شما بترکند یا سوئیچ سطح آب بدرستی کار نکند، خسارت وارد شده به شلنگ آب در فواصل زمانی معین ایجاد خواهد شد.

آن را بیش از حد پر نکنید

دستورالعمل های کتابچه راهنما را برای اندازه حجم مناسب لباس ها مطالعه کنید. پر کردن بیش از حد باعث ایجاد عدم تعادل در دستگاه شما شده و منجر به مشکلات متعددی می شود.

آن را در حالت تراز قرار دهید

این برای ماشین های لباسشویی غیر طبیعی است که در زمان شستشو لرزش داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی شما به طور کامل تراز نباشد، بر روی زمین، ممکن است به عقب و جلو برود و به شدت لرزش داشته باشد.

بهتر است که دستگاه را تا آنجا که ممکن است نزدیک به سطح زمین نگه دارید. ماشین لباسشویی هر چه به سطح زمین نزدیکتر باشد، لرزش کمتری خواهد داشت. پایه های جلویی قابل تنظیم و قفل دار هستند.

پایه ها را در ارتفاع دلخواه قرار دهید و مهره قفل را در انتهای دستگاه بچرخانید تا آنها نتوانند چرخش داشته باشند. بعضی از مدل ها همچنین دارای پایه های عقب قابل تنظیم هستند. همان روند را برای تنظیم آنها دنبال کنید.

از مقدار مناسب مواد شوینده استفاده کنید

صرف نظر از آنچه که در بسته بندی مواد شوینده توصیه می شود، دستورالعمل تولیدکننده دستگاه را برای مقدار توصیه شده مواد شوینده دنبال کنید. اگر شما آب نرمی دارید، باید مقدار قابل توجهی از پودر مورد استفاده را کاهش دهید.

به طور چشمی با دیدن یک لایه نازک از کف در چرخه شستشو می توانید متوجه شوید که میزان مناسب از مواد شوینده را استفاده کرده اید. اگر مقدار زیادی کف وجود داشته باشد، ماشین لباسشویی ممکن است نتواند همه آنها را تخلیه کند.

یک بار در ماه فضای داخلی ماشین لباسشویی را تمیز کنید
وجود بقایای مواد شوینده درون لوله های ماشین لباسشویی یک امر معمول است. یکبار در ماه از پاک کننده های مخصوص برای بالا نگه داشتن راندمان دستگاه خود و از بین بردن عوامل ایجاد کننده بوی بد استفاده کنید.

مخزن نرم کننده پارچه را تمیز کنید

برای تمیز کردن این مخزن به صورت دوره ای از آب گرم و یک تکه پارچه مرطوب استفاده کنید. اگر از نرم کننده پارچه در یک چرخه استفاده می کنید، می توانید نرم کننده را با آب رقیق کنید تا جریان آنرا بهبود بخشیده و از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود.

سوالات متداول در مورد ماشین لباسشویی
آیا ماشین لباسشویی من حتما باید تراز باشد؟

بله این امر برای ماشین های لباسشویی برای انجام عملیات مناسب، بسیار مهم است.

چرا آب در چرخه گرم شستشوی من خیلی گرم نیست؟

آب گرم برای دستگاه شما به سادگی ترکیبی از آب گرم و سرد موجود در خانه شما است. اگر آب گرم وارد شده به دستگاه بسیار گرم نیست، آب گرم خانه شما کمی سردتر از حد معمول است.

همچنین در مناطق شمالی، در طول ماه های زمستان، آب سرد ورودی به داخل دستگاه می تواند به میزان قابل توجهی سردتر از تابستان باشد که باعث می شود آب گرم، خنک تر به نظر آید. برخی از ماشین های لباسشویی جدیدتر دارای سنسورهای دما برای نظارت بر دمای آب ورودی هستند.

در موارد دیگر، شیر ورودی آب ممکن است خراب شده باشد، یا ممکن است رسوب ایجاد شده باشد که ورودی آب گرم را مسدود می کند.

چگونه می توانم در پایان یک چرخه از کف و پودرهای لباسشویی باقی مانده خلاص شوم؟

این معمولا نشانه ای است که شما از مواد شوینده بیش از حد برای لباس هایی که در حال شسته شدن هستند استفاده می کنید. سعی کنید میزان مواد شوینده مورد استفاده را نصف کنید. اگر با انجام این کار، لباس ها به میزان کافی تمیز نشدند، با توجه به مقدار لباس، میزان مواد شوینده را تا مقداری افزایش دهید که به میزان پاکیزگی مورد نظر خود برسید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان