انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین و ارزان ترین وانت نیسان بار بین شهری تهران

بهترین و ارزان ترین وانت نیسان بار بین شهری تهران

#1
بهترین باربری های بین شهری تهران کدام باربری ها هستند ؟
ارزانترین وانت بار بین شهری تهران کدام است ؟
بهترین نیسان بار برون شهری تهران کدام است ؟
برترین باربری وانت بار بین شهری از لحاظ کیفیت و هزینه های مناسب کدام است ؟
منصف ترین باربری و وانت بار بین شهری …
قدیمی ترین و با سابقه ترین باربری و وانت بار های بین شهری تهران کدام است ؟
 
این سوالاتی است که اغلب مشتری ها در زمان ارسال بار و یا کالای خود از تهران به شهرستان و یا بالعکس دارند و در چنین شرایطی یکی از دغدغه های آنان شناخت باربری مطمئن و شناخته شده هم از لحاظ هزینه و هم به لحاظ کیفیت و سلامت کار آن است.
حمل ونقل برون شهری عمدتا در حیطه وظایف وزارت راه و ترابری است و این وزرات خانه در تحقق و توسعه وتامین بودجه برای سیستمهای حمل و نقل حول محور سیاست گذاری حمل ونقل ملی نقش اصلی را ایفا میکند . اما در این میان شرکتهای خصوصی هم در زمینه باربری و ارسال کالا به شهرستان  فعالیت های گسترده ای دارند که برخی از آنها بسیار راهبردی و هدفمند عمل می کنند و رضایت اغلب مردم جامعه را به خود جلب کرده اند.
شرکت حمل و نقل ایرانکس با بیش از یک دهه فعالیت و سابقه درخشان در تمامی زمینه های حمل و نقل در نظر دارد تا با همکاری کادر مجرب و متخصص خود در امر باربری و حمل بار توسط خودروهای وانت نیسان ، خاور و کامیون و … از تهران به شهرستان ها و حتی از شهرستان ها به تهران و یا از شهری به شهر دیگر ، اقدام به فعالیت های گسترده با توجه به نیاز روز جامعه کرده است و با اقتدار و پشتکار در جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود ، گامی بزرگ و استوار در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات باربری برداشته است ، نا گفته نماند که هزینه کمتر و کیفیت بالاتر اساس این هدفگذاری عظیم خواهد بود تا در نهایت رضایت و اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب نماید.
 
تفاوت باربری درون شهری با باربری بین شهری 
 
 
باربری بین شهری با باربری های درون شهری تفاوت های زیادی دارد و در این زمینه نیاز به تخصص و مهارت بیشتری نیز دارد.
شناخت کامل جاده ها و آدرس ها در جابجایی بین شهری ، آگاهی کامل از شرایط آب و هوایی ، مسئولیت پذیری و مجرب بودن پرسنل شرکت باربری و رانندگان ، همگی از عواملی است که یک شرکت باربری برون شهری را نسبت به شرکتهای دیگر متمایز می سازد.
باربری ایرانکس در امر حمل بار بین شهری به همراه بیمه نامه معتبر کالای ارسالی ، با قیمت و تعرفه های کاملا منصفانه و مشتری پسند ، آمادگی خود را بیش از یک دهه پیش جهت ارائه خدمات مطلوب خود به مشتریان گرامی اعلام کرده و از این پس نیز با بکار گیری راهکارهای نوین خود سعی در ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایت مشتریان خود می باشد.
تخصص ایرانکس در حمل کالاهای تجاری ، اداری ، صنعتی و پزشکی و اسباب منازل و … با توجه به شناخت عمیق از گروه های مخاطبین خود در قالب مشتری ، رضایت مندی مشتریان خود را روز به روز افزایش داده و با کمک و مساعدت هموطنان گرامی ارتقاء سطح کیفی خدمات خود را سرحوله کار خود قرار داده ایم.


باربری غرب تهران به شهرستان
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان