انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترمیم مو به روش hrt

ترمیم مو به روش hrt

#1
ترمیم مو به روش hrt
 
افرادی که داری موهای کم پشت و یا طاسی سر هستند یکی از دغدغه های مهمی که دارند کاشت مو است. روش hrt یک روش کاشت مو نیست بلکه روشی است که جهت ترمیم موهای کم پشت مناسب استترمیم مو به روش بهترین روش برای حل مشکل کم مویی در یک جلسه است. از آنجایی که پشت سر و بالای گوش به عنوان بانک مو به حساب می آید از موهای این قسمت برای قسمت کم مو استفاده می شود. داشتن موهایی طبیعی بر زیبایی چهره بسیار تاثیرگذار است. ریزش مو هم در میان اقایان و هم خانم ها به چشم می خورد اما طاسی موی سر در میان آقایان بیشتر وجود دارد.
 
عملکرد ترمیم مو به روش hrt
افرادی که از کم پشتی موهای خود ناراضی هستند یکی از بهترین راه حل ها، روش HRTاست. این روش ترمیم برای خانم ها بسیار مناسب است. از آنجایی که خانم ها نمی توانند کاشت مو انجام دهند با این روش می توانند به ترمیم قسمت کم پشت موهای خود اقدام کنند. انجام کاشت مو و همچنین ترمیم مو باید توسط پزشک متخصص صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را به بار داشته باشد. جهت انجام ترمیم مو به روش  HRTفولیکول مو باید روی سطح تراشیده شده ی سر چسبانده شود. نتیجه ای که بوجود می آید مشکل طاسی و کم پشتی مو را رفع می کند. بعد از ترمیم مو بیمار به راحتی می تواند به انجام کارهای روزمره بپردازد و استحمام، استخر، ورزش، سونا و … بلامانع است.
مزایای ترمیم مو به روش hrt
ترمیم مو به روش hrtبه عنوان یک روش استاندارد از محبوبیت فراوانی برخوردار است. این روش فرآیند بی‌ نظیری است برای اشخاصی که از ریزش مو رنج می برند. سیستم ترمیم مو گزینه صحیحی برای بازسازی موی سر و دستیابی به موهایی پُرپشت و کاملاً طبیعی است. ترمیم مو به روش hrtنیازی به جراحت و بخیه ندارد. این روش برای افرادی که از تیغ جراحی وحشت دارین بهترین گزینه است. دوره ی بهبود این روش ترمیم کوتاه بوده و از دوره نقاهت کوتاهی برخوردار است. ترمیم مو به روش hrtاز خط رویش طبیعی برخوردار است و جای زخم باقی نمی ماند. مهمترین دغدغه ی افرادی که برای کاشت و ترمیم مو اقدام می کنند جای زخم و یا اسکار بستن است. این روش بعنوان راه حل مناسب و کارآمد از محبوبیت فراوانی برخوردار است.
عوارض ترمیم مو به روش hrt
مو یکی از المان های زیبایی و جذابیت است. در میان افرادی که برای کاشت مو اقدام می کنند تعداد آقایان بیشتر است اما برای ترمیم مو نیز خانم ها به پزشک متخصص مراجعه می کنند. برای رفع کم پشتی مو سر با روش ترمیم اول باید مشکل ریزش مو را رفع کرد. هرچند یکی از عوارض ترمیم مو به روش hrt شوک ریزش مو است. یعنی بعد از ترمیم امکان دارد بیمار با ریزش موها مواجه شود. البته این ریزش موقتی بوده و بعد از مدتی متوقف می شود. اگر ریزش مو متوقف نشد باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. ترمیم مو به روش hrt امکان دارد پزشک متخصص از موی سر خود فرد و یا الیاف ای مصنوعی و یا اینکه ترکیبی از هردو را بکار ببرد. پزشک متخصص با توجه به شرایطی که بیمار دارد تعیین می کند که چه روشی مناسب تر است اما باز با این وجود کاشت  مو به روش بهترین روش جهت رفع کم پشتی موهاست.
 
 
منبع : مجله پزشکی الهام مگ
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان