انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لزوم استفاده از پارتیشن بندی در محیط های اداری

لزوم استفاده از پارتیشن بندی در محیط های اداری

#1
از مسائلی که امروزه در ادارات و شرکت ها به آن توجه می شود، ایجاد محیط مناسب برای کارکردن و بالا بردن بهره وری کارمندان است. بدین منظور مدیران تلاش می کنند تا با به کار بردن تجهیزات مناسب چنین محیطی را با توجه به نوع کار، برای کارمندان خود فراهم کنند. یکی از این تجهیزات و لوازم، پارتیشن های اداری است. در سال های اخیر استفاده از پارتیشن در ادارات و شرکت ها (حتی شرکت های کوچک) از محبوبیت خوبی برخوردار شده و بسیاررایج شده است. عوامل مختلفی بر این محبوبیت تاثیر گذار بوده اند. که در ادامه بدان اشاره شده است.
پارتیشن ها به منظور جداسازی و تفکیک کارمندان از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. با جدا سازی کارمندان از یکدیگر، عواملی که باعث حواس پرتی کارمندان می شود کم می شود (گرچه برخی از انواع پارتیشن ها مانند پارتیشن های سرتاسری، کاملا این عوامل بیرونی را حذف می کنند). بسیاری از مشاغل به نحوی است که کارمندان نیاز به تمرکز داشته و تمایلی به شنیدن صدای مکالمات تلفنی همکاران خود ندارند؛ از طرفی گفتگوهای صورت گرفته در اتاق مدیران یا اتاق های کنفرانس نباید توسط سایر کارمندان شنیده شود؛ در چنین محیط هایی می توان از پارتیشن های سرتاسری عایق در برابر صدا استفاده نمود.
پارتیشن ها علاوه بر ظاهر شیک، مدرن و حرفه ای که به محل کار می بخشند، هزینه های اعمالی بر سیستم را کاهش می دهند. مسلما ایجاد اتاق های کار مجزا با استفاده از دیوارهای دائم هزینه بیشتری نسبت به پارتیشن ها دارند و از طرفی در صورتی که نیاز به ایجاد تغییراتی در فضای کار باشد، هزینه تخریب و ساخت مجدد دیوار، هزینه زیادی تحمیل می کند اما پارتیشن ها را به راحتی می توان جابه جا نمود و اتاق هایی با ابعاد مختلف ایجاد کرد. از طرفی با استفاده از پارتیشن ها بهره وری و کارایی کارمندان بیشتر می شود که در نهایت باعث سودرسانی بیشتر می گردد. 




خرید پارتیشن
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان