انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مالزی زیبا و خیره کننده

مالزی زیبا و خیره کننده

#1
بدون شک تور مالزی بهترین گزینه برای تعطیلات در جنوب شرقی آسیا است و برای مسافران طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری را ارائه می دهند.پیاده سازی و ایجاد سازگاری در یک سفر که شامل پیاده روی در جنگل های سرسبز، استراحت کردن و آفتاب گرفتن در سواحل ماسه ای سفید، دریانوردی شگفت انگیز و غواصی، ماجراجویی لذیذ و غرق شدن در یک میراث فرهنگی رنگارنگ است.پایتخت شلوغ و پرهیاهو آن به نام کوالالامپور در وسط شهرهای ثبت شده یونسکو با نام های پنانگ و ملاکا قرار دارد و تنها چند ساعت با پارک ملی Taman Negara فاصله دارد.بسیاری از جاذبه های برجسته مالزی، مقرون به صرفه و با دسترسی آسان هستند.راهنمای سفر به مالزی ما در اینجا است که به شما کمک کند تا بیشتر از زیبایی های مالزی  خود استفاده کنید و از دستورالعمل های ساده زیر در سفر خود، به ویژه افرادی که برای اولین بار سفر می کنند، استفاده کنید.

ویژگی های عالی سفر به مالزی
بیشتر مسافران در نخستین سفر به مالزی به شبه جزیره می روند، اما اگر زمان داشته باشید و بعد از کسب شناخت بیشتر از کشور مالزی ، بازدید از صباح و ساراواک به همان اندازه ارزشمند می باشد. پارک های ملی زیبای در مالزی شرقی وجود دارد.

پنانگ
دومین جزیره بزرگ مالزی می باشد و در عین حال نیز توسعه یافته ترین آنها است که در سواحل شرقی با ارتفاع بالا و با استراحتگاه ها پر شده است.

مسافرانی که سواحل دیگر آسیا را تجربه کرده اند، احتمالا با محبوب ترین نقاط ساحلی مورد تحسین قرار می گیرند، اما جذابیت واقعی این جزیره پنانگ در فرهنگ، تاریخ و غذا است. غذا واقعا یک مسئله مهم است.

تامان نگارا
[عکس: Malaysia-2.jpg]

واژه فوق العاده هنگامیکه حرف از پارک ملی تان نگارا به میان می آید، ساده به نظر می رسد. اعتقاد بر این است که جنگل های قدیمی در اینجا، که عمدتا توسط انسان ها نابود می شوند، بیش از 130 میلیون سال پیش ساخته شده اند که قدیمی ترین جنگل طبیعی در جهان است.

پرهنتیان
جزایر پرهنتیان به خاطر صخره های مرجانی خود و آبهای روشن مشهورند. آنها به خاطر دریانوردی، غواصی، سواحل جذاب و احساس و ظاهر نیمه دست نخورده خود مشهور هستند.

مقصد های محبوب در مالزی
لانگ کاوی
[عکس: Malaysia-4.jpg]

با مساحتی به اندازه سنگاپور، این مکان توسط سواحل زیبا و سنگ آهک احاطه شده است. این زیبایی الهام بخش شعار رسمی گردشگری 2012 آنها است، “لانگ کاوی طبیعی”.

کوچینگ
در شرق ساراواک واقع شده است، کوچیینگ پرجمعیت ترین شهر کشورمالزی است و مسلما بهترین مکان برای گردشگری در کل مالزی به دلیل اندازه، کیفیت اقامت، گزینه های سفر روزانه و موزه ها می باشد.

کوالالامپور
[عکس: Malaysia-1.jpg]

پایتخت مدرن، شلوغ و پر زرق و برق مالزی، کوالالامپور است. کوالالامپور نمونه ای از شهرهای جنوب شرقی آسیا است که در دهه های اخیر در حال توسعه ومدرن به انواع فوق پیشرفته و wi-fi محور تبدیل شده اند.

پارک کینابالو
بورنئو به دلیل شگفتی های طبیعی فراوان خود شناخته می شود، اما Kinabalu Park ممکن است فقط جذاب باشد. جاذبه اصلی کوه Kinabalu ، هیولای 4095 متری ساخته شده از گرانیت ارتفاع آن است که با اختلاف طولانی عنوان بلندترین کوه مالزی را در اختیار دارد.

مالاکا
این مکان در حدفاصل بین شهرهای پایتخت سنگاپور و کوالالامپور و در دهانه تنگه ملاکا قرار دارد که مسیر حمل و نقل مهم بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام است، ملکا مرکزی تجارت و تبادل فرهنگی برای بیش از 600 سال بوده است.

مقصد های جایگزین در مالزی
جزیره پانگ کور
[عکس: Malaysia-5.jpg]

کلمه پانگ کور گفته می شود مشتق شده از کلمه تایلندی “pang koh”، یعنی جزیره زیبا است، این نشان می دهد که جزیره پانگ کور، با سواحل شنی و آب های فوق العاده اطراف آن شناخته می شود.

سیپادان
هنگامی که شما در سیپادان غواصی می کنید، این سوال درستی نیست که آیا شما گونه های بزرگ پالایی مانند منتا رای، لاک پشت های دریایی، باراکاودا و کوسه ها را خواهید دید؟ بلکه باید بپرسیم چند مورد از آن را مشاهده کردید؟

رودخانه کیناباتانگان
برای حیاتی ترین ماجراجویی در صباح، رودخانه Kinabatangan، طولانی ترین رودخانه در صباح، تجربیات بسته بندی شده را به آسانی در اختیار شما قرار می دهد. این رودخانه برای حیات وحش قابل توجه خود شناخته می شود، شما قطعا در این مکان یک یا چند گونه اندمیک Borneo وحشی در اینجا خواهید دید.

دره دانوم
[عکس: Malaysia-1-1.jpg]

اگر Borneo تصاویری از جنگل های زودگذر پر از صداهای فراموش نشدنی و حیات وحش پنهانی را نشان می دهد، حوزه باور نکردنی حفاظت از دره دانوم احتمالا یکی از دلایل آن است.

کوالا ترنگانو
اگر شما وقت کردید تا آستین خود را بالا بزنید، کوالا ترنگانو ارزش حداقل اقامت یک شب یا برای برخی، به مراتب طولانی تر را دارد.

*درباره تور مالزی و خدمات مسافرتی فلات پارس بیشتر بدانید*
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان