انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل سوکوز پالاس بریج سنت پترزبورگ روسیه

هتل سوکوز پالاس بریج سنت پترزبورگ روسیه

#1
هتل سوکوز پالاس بریج سنت پترزبورگ روسیه

هتل سوکوز پالاس بریج یکی از هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ است. سوکوز هتل بزرگترین هتل زنجیره ای فنلاندی با بیش از 50 شعبه در فنلاند، تالین و سن پترزبورگ می باشد. 3 شعبه از سوکوز هتل در سن پترزبورگ و در قلب شهر واقع گردیده است و دارای تمامی امکانات جهت رفاه حال مسافران تور روسیه می باشد. این هتل پنج ستاره که در جزیره واسیلیفسکی قرار گرفته است، پیاده تنها 15 دقیقه تا موزه­ ی ارمیتاژ سنت پترزبورگ فاصله دارد. در کنار رودخانه ی نوا قرار گرفته است؛ در حالی که با چشم انداز مشهور نوسکی، پیاده تنها 15 دقیقه فاصله دارد. در تور روسیه ما شرکت کنید و این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.
این هتل دارای فضای داخلی لوکس و امکانات اسپای بسیار زیبا به همراه استخر سرپوشیده و 8 نوع سونای متفاوت می باشد. امکانات اتاق های وسیع این هتل، شامل تلویزیون صفحه تخت و سرویس حمام مرمر به همراه دوش حمام می باشد. اینترنت وای-فای رایگان در تمام فضا های هتل، قابل دسترس می باشد. رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در محوطه­ ی این هتل، در دسترس است. برای مسافران تور روسیه که به بنا های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند می باشند، خیابان واسیلئوستروفسکی انتخاب خوبی است.
این هتل دارای 324 اتاق و همچنین دارای سالن­ کنفرانسی مجهز با گنجایش بیش از 300 نفر می باشد. هتل سوکوز پالاس بریج به میهمانان تور روسیه اسپایی با شکوه با استخری بزرگ، سونا و جکوزی متفاوت ارائه می­دهد. باشگاهی ورزشی با جدیدترین امکانات نیز از خدمات هتل برای میهمانان تور روسیه می باشد. همچنین 5000 متر مربع محدوده­ سلامت در انتظار شماست.
این هتل دارای 6 رستوران می باشد. رستوران اصلی سویلاست که رستورانی اسپانیایی و شیک با 220 صندلی می باشد. دیگر رستوران این هتل پورتوفینوست که در زمینه­ ی غذاهای دریایی از بهترین هاست (80 صندلی). لابی لانج بریج نیز برای چک کردن ایمیل ها و همزمان نوشیدن فنجانی قهوه مکان ایده آلی است (100 صندلی). کافی شاپ دنج الیسیو نیز مکان مناسبی برای خلوط کردن می باشد (80 صندلی). گاردن کافو نیز دارای میان وعده ها سبک و نوشیدنی های نشاط آور می باشد. سلار نیز مکان مناسبی جهت استراحت پس از کنفرانس ها می باشد. با انتخاب تور روسیه و همراه شدن با تور روسیه امکان اقامت در این هتل لوکس 5 ستاره برای تمامی مسافران تور روسیه فراهم می شود.

[عکس: sokoz13.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان