انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باربری تابان بار

باربری تابان بار

#1
باربری تابان بار
 
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز
اگر شما ساکت استان تهران هستید پیشنهاد می دهم تا این مطلب را تا آخر بخونید و از اطلاعاتی در ادامه بهتان می دهم استفاده کنید
 
بیشتر ما کار های داریم که نیاز به جابجایی از نقطه ای  به نقطه ای دیگر در استان تهران نیاز هست. مانند حمل بار و اثاثیه منزل که بیشتر جابجایی را در استان تهران دارد.
در استان تهران به دلیل بالا بود جمعیت و تعداد زیادی کسب و کار همه روز اگر چرخی در این شهر بزرگ بزنیم کامیون های باربری حمل بار و اثاثیه منزل را مشاهده می کنیم .
برای حمل بار و اثاث کشی شرکت های با نام های باربری و اتوبار تاسیس شدن که این کار سخت را برای ما با هزینه ای ناچیز انجام دهند. در این مطلب می خواهم برای شما شرکتی باربری را معرفی کنم که یک شرکت با تجربه با خدمات بهتر نسبت به سایر اتوبار ها می باشد.
باربری تابان بار
شرکت باربری تابان بار با ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته بدون تعطیلی در خدمت شما می باشدو سرویس دهی به تمام نقاط تهران را انجام می دهد.
تابان بار با کادر مجرب و با اخلاق وداشتن بیش از 10 سال سابقه در امر باربری بی شک جزو بهترین ها در حمل و نقل عمومی می باشد. این را به شما تضمین می دهم که با یک  بار اسباب کشی منزل، دفتر کار و یا حمل بار تابان بار را برای همیشه انتخاب خواهید کرد.
 
وقتی شما با شرکت تابان بار تماس حاصل می فرمایید این شرکت یک تیم مشاوره دهند در اختیار شما قرار می دهد تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و همچنین شما را با روند کاری ما آشنا کنند .
بعداز مشاوره تیم متخصص مشاوره ما قیمت باربری را برای شما ارائه می دهد و در صورت توافق شما عزیزان نوبت به رزرو وقت باربری می رسید و شما باید یک روز و ساعت دقیق را که در آن زمان وقت مناسب اسباب کشی را دارید را اعلام کنید و تیم خود را در آن زمان به محل ارسال کنیم.
 
همچنین در صورت سپردن صفر تا صد اثاث کشی به ما می توانید درخواست بسته بندی وسایل  منزل را نیز کنید تا ما قبل از ارسال تیم حمل بار تیم بسته بندی را به محل ارسال کنیم که متخصص بسته بندی وسایل می باشد. این تیم ما به همراه تجهیزات مورد نیاز مانند وکیوم های حباب دار، کارتن های زگال دار ، چسب ، سلفون و... به محل ارسال می شوند و کار بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما عزیزان انجام می دهند.
 
برای تماس می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید
44444483
22123990
88697767
44213081
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان