انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انجمن صنفی یو پی اس سازان

انجمن صنفی یو پی اس سازان

#1
انجمن صنفی یو پی اس سازان و مولدهای صنعتی در سال 1373 تشکیل گردید. از آن زمان تا کنون شرکتها و تولید کنندگان و هم عرضه کنندگان و وارد کنندگان یو پی اس در سراسر ایران عضویت این سازمان را پذیرفتند. در حال حاضر با بیش از 16 عضو فعال و اصلی، شرکتهای موفق ایرانی چون
  1. فیام
  2. زینر
  3. پرسو الکترونیک
  4. پویان پردازشگر
  5. صنایع پویه الکترونیک
  6. یو پی اس ایران
  7. تکام، توانیرو
  8. نیک الکترونیک
  9. فاران
  10. فاراتل
  11. کمان سیستم
  12. هژیر صنعت
را شامل میشود. این شرکتها در بازه ای وسیع و شاید بتوان گفت در تمام بازه های کاربرد یو پی اس ائم از توان، کیفیت برق خروجی، تک و سه فاز در تمام بازه های قیمت دسترسی کاملی را برای خریداران یو پی اس در سراسر ایران فراهم کرده اند. کیفیت تولید محصولات این شرکتها تماما مطابق استانداردهای روز صنعت برق است و چه بسا در موارد بسیار دارای کیفیت بهتر از محصولات خارجی و اروپایی نیز می باشد.
[عکس: upsiran-logo1.png]
وظایف اساسی انجمن صنفی یو پی اس سازان
از جمله مهمترین وضایف تعریف شده برای انجمن صنفی یو پی اس سازان تلاش در جهت حفظ منافع اعضا و فراهم آوردم تسهیلات و امکانات برای رشد و توسعه تولید کنندگان و اعضای انجمن است تا رشد کمی و کیفی تولیدات ایرانی بیش از پیش بهیود یافته و نهایت رشد تکنولوژیک در محصولات ایرانی و رونق تجارت در ایران ملاک عمل قرار گیرد.
دستاورد انجمن صنفی یو پی اس
در حال حاضر قریب به 20 سازنده یو پی اس در ایران با تولید سالانه دهها هزار دستگاه در ظرفیت و پیکره بندیهای گوناگون با اشتغال بیش از ۱۵۰۰ نفر فعال می باشند که اکثریت قریب به اتفاق آنان عضو انجمن صنفی سازندگان یو پی اس ایران می باشند. توانهای تا ۱۰KVA بصورت تولید انبوه و بصورت مستمر به بازار ارائه می گردد و توانهای بالاتر و یو پی اس های سه فاز تا توان چند صد کیلو ولت آمپر براساس سفارش مشتری بیش از ده سال است که در خط تولید برخی از اعضاء می باشد بطوریکه فاصله توانمندی تولید با تکنولوژی روز دنیا بسیار اندک می باشد. و ادعاهایی نظیر ورود تکنولوژی سه فاز به ایران برای اولین بار ظاهراً بدلیل عدم آگاهی از توانمندیهای سازندگان داخلی می باشد.
آدرس انجمن صنفی UPS
آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خ مازندران، پلاک 20، ط4، واحد 13
تلفن: 88847521-021
نمابر: 88820048-021
نقل قول:برای اطلاعات بیشتر به وب سایت http://upsiran.com مراجعه کنید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان