انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارک آبی مهیج بلک مونتین در تایلند

پارک آبی مهیج بلک مونتین در تایلند

#1
تایلند کشوری پر طرفدار و پر جاذبه می باشد که سالیانه مسافران زیادی به این کشور سفر می کنند. گردشگران و مسافران تور تایلند می توانند سفری پر از هیجان و آرامش را در شهرهای تایلند سپری کرد. اگر می خواهید هیجان و لذت را یکجا باهم تجربه کنید پیشنهاد  رفتن به پارک مهیج آبی بلک مونتین تایلند است. پارک آبی بِلَک مونتین، یکی از بهترین پارک های آبی دنیاست که در کشور تایلند قرار دارد. وسعت این پارک در حدود ۴۰,۰۰۰ متر مربع است و با مرکز شهر هویا هین ( Hua Hin ) تنها ۱۵۵ دقیقه فاصله دارد، اما مهم تر از آن اگر بخواهید از شهر بانکوک به این پارک آبی با شهرت جهانی بیایید، تنها دو ساعت و نیم در راه خواهید بود. بلک مونتین در لیست ۲۵ پارک آبی برتر دنیا قرار دارد و علاوه بر این به دلیل وسعت و امکاناتی که دارد، یکی از به روز ترین پارک های آبی آسیا هم هست.
این مجموعه تفریحی دارای ۹ سرسره هیجان انگیز است که عبارتند از:
سرسره زنبور عسل – سرسره مار آبی – سرسره موج عریض – سرسره مگنتا – سرسره سبز – سرسره حلقه سفید – سرسره پیچ خاکستری – سرسره سرعت بنفش – سرسره موج سیاه
بلک مونتین دارای ۶ استخر بزرگ می باشد که عبارتند از :
رودحانه آرام – استخر موج – استخر اسپا – استخر فواره – استخر هیجان کودکان – استخر ساحلی
مجموعه تفریحی بلک مونتین که از دیدنی های تایلند به شمار می آید هر روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر پذیرای مراجعه کنندگان و گردشگران تور لحظه آخری تایلند می باشد.
شما گردشگران عزیز به همراه کوچولوهایتون می توانید به پار ک آبی سیام که نزدیک شهر بانکوک هست مراجعه کنید و لحظات شاد و به یاد ماندنی را سپری کنید.

[عکس: thailandtor-Black-Mountain-Water-1.jpg]
پارک آبی بلک مونتین
[عکس: thailandtor-Black-Mountain-Water-4.jpg]
پارک آبی بلک مونتین
[عکس: thailandtor-Black-Mountain-Water-2.jpg]
پارک آبی بلک مونتین


منبع: thailandtor.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان