۱۳۹۶/۰۱/۳۰, ۰۲:۰۴ ب.ظ
نقش محتوا در موفقیت طراحی وب سایت
طراحی وب سایت و محتوا :
نخستین قدم در دست یابی به بازاریابی محتوا ، تولید محتوایی مرتبط با عبارات کلیدی طراحی سایت مورد نظر می باشد . به بیان ساده تر محتوای یک وب سایت به عنوان مهم ترین عنصر در بهینه سازی یک وب سایت شناخته شده است . علاوه بر این تولید محتوای جدید و کاربردی ، افزایش ترافیک را برای شما به همراه خواهد داشت .
محتوا و رسانه های اجتماعی :
محتوای یک هر چقدر هم که مفید و کاربردی باشد اگر به دید کاربران نرسد نتیجه مورد نظر را به همراه نخواهد داشت ، از این رو منتشر نمودن مطالب روزانه ی وب سایت در شبکه های اجتماعی پر طرفدار ، کاربران بسیاری را به سوی وب سایت شما روانه خواهد نمود . از جمله شبکه های اجتماعی که فعالیت در آن ها برای طراحی سایت شما ترافیک به همراه خواهند داشت عبارت اند از گوگل پلاس ، توییتر ، لینکدین و فیس بوک . در این شبکه های اجتماعی محیطی مناسب برای تبلیغات و منتشر نمودن محتوای طراحی سایت شما موجود می باشد . با انجام این امر در سئو وب سایت عملکردی مثبت خواهید داشت .
انتشار مطالب در فروم ها :
یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن می توانید مخاطبین را از مطالب و محتوای طراحی سایت تان با خبر سازید ، انتشار محتوا در فروم ها می باشد . از آنجایی که فروم ها در زمینه های گوناگون تخصصی مشغول به فعالیت هستند می توانند در افزایش ترافیک طراحی وب سایت شما نقش به سزایی ایفا کنند . به عبارت دیگر اگر به درستی از فروم ها استفاده نمایید مخاطبین بسیاری را در زمینه ی فعالیت تان جذب خواهید نمود . به طور کلی تمامی فعالیت ها و نکات ذکر شده به معنای بازار یابی محتوایی موفق به واسطه طراحی سایت شما می باشد .
همان طور که می دانید محتوای وب سایت یکی از مهم ترین ارکان موفقیت یک پروژه ی طراحی وب سایت به حساب می آید . در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی 33 نکته ی مهم و کاربردی در پروسه تولید محتوا بپردازیم لذا تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .
طراحی وب سایت و محتوا :
نخستین قدم در دست یابی به بازاریابی محتوا ، تولید محتوایی مرتبط با عبارات کلیدی طراحی سایت مورد نظر می باشد . به بیان ساده تر محتوای یک وب سایت به عنوان مهم ترین عنصر در بهینه سازی یک وب سایت شناخته شده است . علاوه بر این تولید محتوای جدید و کاربردی ، افزایش ترافیک را برای شما به همراه خواهد داشت .
محتوا و رسانه های اجتماعی :
محتوای یک هر چقدر هم که مفید و کاربردی باشد اگر به دید کاربران نرسد نتیجه مورد نظر را به همراه نخواهد داشت ، از این رو منتشر نمودن مطالب روزانه ی وب سایت در شبکه های اجتماعی پر طرفدار ، کاربران بسیاری را به سوی وب سایت شما روانه خواهد نمود . از جمله شبکه های اجتماعی که فعالیت در آن ها برای طراحی سایت شما ترافیک به همراه خواهند داشت عبارت اند از گوگل پلاس ، توییتر ، لینکدین و فیس بوک . در این شبکه های اجتماعی محیطی مناسب برای تبلیغات و منتشر نمودن محتوای طراحی سایت شما موجود می باشد . با انجام این امر در سئو وب سایت عملکردی مثبت خواهید داشت .
انتشار مطالب در فروم ها :
یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن می توانید مخاطبین را از مطالب و محتوای طراحی سایت تان با خبر سازید ، انتشار محتوا در فروم ها می باشد . از آنجایی که فروم ها در زمینه های گوناگون تخصصی مشغول به فعالیت هستند می توانند در افزایش ترافیک طراحی وب سایت شما نقش به سزایی ایفا کنند . به عبارت دیگر اگر به درستی از فروم ها استفاده نمایید مخاطبین بسیاری را در زمینه ی فعالیت تان جذب خواهید نمود . به طور کلی تمامی فعالیت ها و نکات ذکر شده به معنای بازار یابی محتوایی موفق به واسطه طراحی سایت شما می باشد .