کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چرا تور آنتالیا اینقدر طرفدار دارد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 
چرا تورآنتالیا اینقدر طرفدار دارد؟
حتما تا به حال اسم تور آنتالیا زیاد به گوشتان خورده است و این روزها هم اسم تور آنتالیا نوروز ۹۶ را می‌شنوید. اما مگر آنتالیا چه دارد که این همه گردشگر را به سوی خود می‌کشاند؟ و البته این جاذبه تنها برای ما ایرانی‌ها نیست. آنتالیا سالانه ۲۰ میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند که آن را در قطب‌های مهم گردشگری جهان قرار داده است.
اما تور آنتالیا نوروز ۹۶ چه چیزی دارد که همه را به سوی خود می‌کشاند؟ بسیار ساده می‌توان گفت که دیدنی های آنتالیا و تفریحاتش پایانی ندارند. دیدنی‌های تاریخی و طبیعی این شهر در کنار تفریحات آن همراه با هتل‌های لوکس و امکانات توریستی دیگر تور آنتالیا نوروز ۹۶ را به توری مناسب برای همهٔ سلیقه‌ها کرده است.
محله کاله ایچی در آنتا لیا که قلب تاریخی این شهر محسوب می‌شود محبوب تاریخ‌دوستان و کافه‌گردانی است که با تور آنتالیا نوروز ۹۶ سفر می‌کنند. کافه‌های کاله‌ایچی غذاهای سنتی ترکی و موسیقی سنتی ترکی به‌صورت زنده دارند.
اما گزینه‌های پیش روی شما در آنتالیا تنها گزینه‌های تاریخی نیستند. در اصل آنتالیا به تفریحات آبی‌اش معروف است. تفریحات آبی آنتالیا در کنار پارک‌های آبی این شهر کلکسیون امکانات تفریحی آن را کامل کرده است.
حالا اگر می‌خواهید از قیمت‌های تورهای مختلف باخبر شوید به صفحهٔ تور آنتالیا نوروز 96 کافه گردش بروید و پیشنهادهای مختلف را خودتان بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید.
کافه گردش