کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید ساعت تیسوت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 
خرید ساعت تیسوت

تیسوت | گالری عباسی
تیسوت, ساعت تیسوت, تیسوت ایران, کیش بهین, تیسوت تاچ, تی‌تاچ, tissot, t-touch
معرفی ٬ بررسی تخصصی و فروش برترین ساعت های مچی اصل و اورجینال مردانه و زنانه کمپانی ساعت‌سازی تیسوت در گالری ساعت عباسی
تاریخچه کمپانی ساعت‌سازی تیسوت از اواسط قرن نوزدهم میلادی آغاز می‌شود، زمانی که چارلز فلیشن تیسوت، ساعت‌ساز شهیر سوییسی تصمیم به احداث کارخانه ساعت‌سازی خود در شهر کوچک لولوکل گرفت. چارلز فلیشن در زمینه طراحی و ساخت قاب و قطعات بدنه ساعت از جنس طلا تخصص داشت و پسرش، چارلز امیلی یک ساعت‌ساز خبره بود؛ اولین ساعت جیبی کمپانی تیسوت در اول جولای 1853 با همکاری نزدیک چارلز فلیشن و چارلز امیلی تیسوت ساخته شد. از همان روز اول، نوآوری‌های جسورانه در عین وفاداری به پارامترهای کلاسیک ساعت‌سازی سنتی سوییس، روح برند تیسوت را تشکیل داده‌اند؛ در این راستا تیسوت مبتکر بسیاری از اولین‌هادر زمینه تکنولوژی، متریال و طراحی بوده است.
در سال 1858 چارلز امیلی تیسوت لولوکل را به مقصد سن‌پترزبورگ ساعت ترک نمود و اولین کلکسیون ساعت‌های تیسوت را با موفقیت در امپراطوری عظیم روسیه عرضه کرد؛ تجارت جهانی تیسوت تا امروز که تیسوت در بیش از یکصد و شصت کشور جهان در سطح پنج قاره عرضه می‌شود، ادامه یافته است به نحوی که سال‌های متمادی است که تیسوت بیشترین میزان تولید را در بین ساعت‌سازان سنتی سوییسی دارد.  ساعت مچی در سال 1930 تیسوت و امگا اولین کنسرسیوم ساعت‌سازی سوییس را با نام انجمن صنعتی سوییس (SSIH)، تشکیل دادند. تیسوت در دهه هشتاد قرن بیستم، هم‌زمان با توسعه فناوری کوارتز، انجمن خرید ساعت صنعتی سوییس (SSIH) با دیگر کنسرسیوم ساعت‌سازی سوییس (ASUAG) ادغام شد تا از این طریق ساعت‌سازان خبره سوییسی بتوانند با به اشتراک گذاری دانش فنی و تجربیات ارزشمند خود به مقابله با پدیده نوظهور ژاپنی برآیند. گروه جدید نام شرکت سهامی صنایع میکروالکترونیک و ساعت‌سازی (SMH) را برای خود برگزید و بعدها به سواچ‌گروپ تغییر نام داد؛ SMH (بعدها سواچ‌گروپ) بر خلاف گروه‌ها و کنسرسیوم‌های پیشین، خود را محدود به مرزهای سوییس ننمود و با انتقال تکنولوژی و همکاری استراتژیک با شرکت‌های بین‌المللی فعال در ساعت تیسوت زمینه  الکترونیک، میکروالکترونیک و مد به‌سرعت بر چالش ساخت ساعت‌های کوارتز چیره گشت و به بزرگ‌ترین گروه  ساعت‌سازی جهان تبدیل شد.
 
انواع ساعت های اولیه :
 
شاخص های آفتاب (Sundials ) :
 
ساعت شمعی :
 
ساعت شنی :
 
ساعت های آبی :
 
ساعت آونگی ( ساعت پاندولی )
 
زمان گرینویچ :
 
ساعت مچی :
 
ساعت چیست و به چه معنی می باشد ؟
 
 

نظرات متعددی درباره اولین تمدنی که توانست زمان را اندازه گیره کند وجود دارد، تیسوت بعضی ها معتقدند که هندی ها ، برخی دیگر می گویند بابلی ها ، یونانی ها، مصری ها و .... اما به خوبی می دانیم که 5000 تا 6000 سال پیش تمدن های بزرگ در آسیای میانه و شمال آفریقا برای تکمیل تقویم خود و همچنین برای اندازه گیری زمان شروع به ساختن ساعت کردند.
منبع:
خرید ساعت تیسوت