کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سیستم گرمایشی خود را با دکوراسیون منزل تطبیق دهید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام به همه دوستان عزیز و گرامی. حالتون خوب هست ان شالله؟ بهترین ها رو براتون آرزو دارم مثل همیشه.
چند وقت پیش به یه چیزی برخوردم اصلا عجیب بود. عجیب تر اینکه ایران هم وجود داشته و من نمی دونستم. ببینید یکی از مهمترین حساسیت هایی که خانوما دارن تو خونه هاشون چیه؟؟؟؟
دکوراسیون و پرده و مدل مبل و... تازه هر چند ماه یکبار هم کلا دکوراسیون رو میریزن بهم و یه چیدمان دیگه رو پیاده سازی می کنن. تازه اگر وسایل رو نخوان عوض کنن!
بین همه اینها اضافه شدن بخاری های گازی و برقی تو فصل زمستون به کنار. شومینه هم با اینکه از نظر دکوری جالبه ولی کم پیش میاد کسی ازش استفاده کنه حتی تو فصل سرما!!! شوفاژ هم که همیشه چون نمیشه جابجاش کرد دکوراسیون و ترکیب خونه رو بهم میریزه!
اما... بزارین بگم چی دیدم. بهش میگن رادیاتور های قرنیزی. ترکیبی از همون قرنیزهای تو خونه هستش با رادیاتور کوچیک... اونم در طرح های فوق العاده قشنگ و زیبا که حتما اگر ببینین شما هم دهنتون باز میمونه! برای هر نوع دکوراسیونی یه مدل وجود داره. تازه میگن سیستم گرمایشی خیلی خوبی هم داره و مصرف انرژی ش هم خیلی کمتر از بخاری های گازسوز و بخاری برقی هستش. من خودم با این سیستم اول از همه تو یه سایتی که برای یک شرکتی به اسم نیکسان هست آشنا شدم. مثل اینکه کارشون فروش این سیستم گرمایشی هست و خودشون هم نصبش می کنن. سایت واقعا کامل و خوبی هم دارن که همه جزئیات رو درباره این رادیاتورها گفته.
[عکس: 59199-cadet-box.jpg]

یه سایت انگلیسی فروش بهترین وسایل پیدا کردم به اسم Toptenreviews که شما می تونید یا همین لینکی که گذاشتم برید به قسمت قرنیز گرمایشی هاش و قیمت های جهانی و طرح های جالبش رو ببینید.
[عکس: 59204-fahrenheat-box.jpg]

امیدوارم با وجود این مسئله دیگه خیالتون از بابت دکوراسیون خونه تون راحت بشه و تو این زمینه حداقل دیگه مشکلی نداشته باشید دوستان من...
موفق باشید
[عکس: Niksun-logo-1.png]

 
کپی فقط با ذکر منابع:
منبع: http://www.niksaaz.com
منبع: http://kelidestan.com