کلیدستان

نسخه‌ی کامل: عمل بینی گوشتی چگونه صورت می گیرد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: f5207093f4bafcb21c0c017e46b49f6e_L.jpg]

افرادی که دارای بینی گوشتی می باشند اصئلا بینی آن ها دارای پوستی ضخیم و دارای چربی می باشد و غضروف های جلوی بینی پهن و بزرگ می باشد .


نحوه عمل بینی گوشتی

در جراحی زیبایی بینی گوشتی که کاهش بافت مهمترین حرکت در جراحی می باشد . در عمل بینی گوشتی زمانی که غضروف وجود نداشته باشد می توان از غضروف گوش استفاده کرد.به همین ترتیب با استفاده از غضروف در بینی نوک بینی جمع تر خواهد شد و باعث می شود که نوک بینی تقویت شود و زیباتر به نظر برسد .

آیا عمل بینی گوشتی عوارضی هم به دنبال دارد؟

جراحی زیبایی بینی گوشتی دقیق و حساس خواهد بود زیرا دارای بافت نرمی می باشد و به همین دلیل باید توسط فرد مجرب و متخصص صورت گیرد . بعد از جراحی زیبایی بینی باید صبور باشید تا تورم از بین برود . می توان تورم را با استفاده از آمپول ضد التهاب از بین برد .


چه تکنیک هایی برای عمل بینی گوشتی لازم است ؟

تمام بیماران بعد از جراحی زیبایی بینی دوست دارند بینی آن ها به بهترین شکل ممکن نمایان شود برای رسیدن به نتیجه ایده آل جراحی تکنیک هایی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد :
1-به نوک بینی باید پیوند غضروف صورت گیرد و پل بینی ایجاد شود .به دلیل ضخیم بودن پوست بینی باید از پیوند غضروف استفاده شود تا بینی نمای بهتری و زیباتری داشته باشد.
2-در مرحله بعد باید چربی ها در بافت نرم به طور ماهرانه نازک شوند تا بینی نمایی زیبا وخوش فرم داشته باشد .
3-کاهش اندازه و سایز بینی در جراحی زیبایی بینی . زمانی که پوست بینی ضخیم باشد زمان بیشتری برای جراحی نیاز خواهد داشت و پزشک جراح از یک روش ماهرانه جهت کوچک کردن بینی بیمار استفاده خواهد کرد تا هیچ عوارضی متوجه بینمار نگردد.
4-در بینی های گوشتی به دلیل داشتن پوست ضخیم نیاز به اسکلت بندی قوی دارند . به همین دلیل پزشک باید تعادل بین بینی و اسکلت آن ایجاد کند .