کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کاروان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کاروان در اصطلاح عامیانه مفهوم تردد گروهی در مسیر مشترک را دارا می باشد. کاروان در بخش صنعت به سازه های فلزی عنوان میگردد که جنبه اتاقهایی با امکان حمل و جابجایی در کلیه مکانهای قابل تردد را دارند که بدلیل تنوع بهره برداری و تنوع ابعادی کاربری های فراوانی دارد . کاروان در کلیه مصارف عمرانی – رفاهی –– تجاری – پزشکی – تفریحی و... طرفدار دارد. از ارزش بسزایی برخوردار است .سریع الاجرا بودن و قابل حمل و نقل سریع در پروژه ها از مزایای دیگر آن می باشد .
کاروانهای چرخدار : در ابعاد کوچک و متوسط طراحی و اجرا می گردد که این کاروانها با توجه به نوع کاربرد و ابعاد مورد نیاز تنوع زیادی دارند با نصب محور و چرخ در زیر کاروانها و نصب مالبند این امکان را میدهد که کاروان را یدک کشید مثلا : کاروان نظارت مهندسی در رشته عمران و راهسازی این امکان را میدهد که علاوه بر بهره مندی از امکانات رفاهی در مسیر اجرای پروژه های راهسازی در محل پروژه حضور داشته و نظارت مستمر دارشته باشند .
کاروانهای حمل و نقل حیوانات : کاروانهای چرخدار بعضا طوری طراحی و اجرا می گردد که امکان جابجایی حیوانات با ارزش ( اسبهای مسابقه – گاوهای با نژاد خاص و... ) را به صاحبان آن می دهند که در شرایط مناسب در مسیرهای طولانی این سرمایه های خود را بطوری که هیچگونه آسیبی نبینند حمل کنند .
کاروانهای چرخدار در بخش پزشکی : در معابر عمومی ، میادین برای کاربردهای پزشکی و اورژانسی یا انتقال خون دیده میشود. ضمن رعایت اصول مهندسی سازه ها و کاروانهای چرخدار از تجهیزات پزشکی با کاربری تعریف شده برای این نوع کاروانها استفاده میشود که به کاربران این امکان را می دهد با بهترین شرایط به مسدومین یا اهداکنندگان خون سرویسهای بهداشتی لازم را بدهند که در این گونه کاروانها امکان طراحی سرویس بهداشتی ، حمام و حتی طراحی و ساخت اتاقهای عمل جراحی که بتوان جراحیهای فوری و حیاتی و کوتاه را در شرایط لازم این گونه اتاقها صورت داد.
کاروانهای اقامتی : برای تردد در مسافرتهای خانوادگی میباشد که بوسیله مالبند به خودرو متصل میگردد که کلیه امکانات رفاهی را میشود در آن طراحی و تولید نمود ولی متاسفانه تردد این گونه سازه و کاروانها در کشور ما هنوز مورد تایید نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی قرار نگرفته ولی در کلیه کشورها اینگونه کاروانها مجوز ترددی دارند .
برای خرید یا فروش کانکس و کانتینر و یا استعلام قیمت کانکس یا تهیه کانکس سرویس بهداشتی و همچنین فروش کانکس دست دوم خود میتوانید با مراکز مشاورهه در ارتباط باشید