کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چند تکنیک برای حفظ کاربران طراحی سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چند تکنیک برای حفظ کاربران طراحی سایت

در این مطلب امروز می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که شما چگونه می توانید در طراحی سایت کاربران سایت خود را مشتری سایت خود کنید یعنی اینکه مثال این موضوع در دنیای واقعی می شود

[عکس: user-keep-website-design.jpg]

شما مثلا وسایل ایمنی می فروشید و یک مشتری برای اولین بار از شما خرید می کند اگر شما قوانین کسب و کار را که بلد می باشید می توانید آن مشتری را مشتری همیشگی خودتان کنید ولی اگر نتوانید با مشتری درست رفتار کنید مشتری دیگر به مغازه شما نمی آید پس مطلب چند تکنیک برای حفظ کاربران طراحی سایت را با دقت بخوانید تا شما هم بتوانید مشتری ثابت داشته باشید

[عکس: Email_marketing.jpg]

ایمیل فرستادن به مشتری

این روش قدیمی شده است خودتان را بزارید جای مشتری از یک فروشگاهی اینترنتی یک جنس خریدید خوب حالا هر وقت ایمیل خود را باز می کنید آن فروشگاه برای شما ایمیل فرستاده که فلان جنس رسیدیا از یک تور مسافرتی هر روز در ایمیل شما یک ایمیل هست که مال آن شرکت هست آدم خسته میشه و کلا آن را یا در قسمت اسپم می گذارد و به آن شرکت می گوید دیگر به من ایمیل نده ولی ایمیل دادن اصول داردشما مثلا داخل فروشگاه خود از چند تا کالا یا تور قیمت مناسب و خوب تخفیف گذاشته اید اگر آن را برای مشتری خود بفرستید سریع به سایت شما می آید تا از خدمات شما استفاده کند پس تکنیک ایمیل فرستادن را عوض کنید

توضیحات کامل در مورد یک محصول در سایت

شما می رید داخل یک فروشگاه فقط نوشته لباس بافتنی خود شما آیا از این فروشگاه جنسی خریداری می کنید؟ باید اگر می خواهید مشتری را ترغیب کنید که از جنس شما بخرد اول باید مشتری را راضی کنید حالا چطوری راضی کنیم اول اینکه هر محصولی که می خواهید فروش اینترنتی در طراحی سایت داشته باشید اول از همه توضیحات کامل و مفید چند تا عکس از زاویه های مختلف و داشتن زوم خوب برای اینکه کاربر بتواند روی محصول شما زوم کند اصول قواعد طراحی سایت را رعایت کنید و اینکه برای مشتری های قدیمی خود امکانات خاصی در طراحی سایت بگذارید

آنالیز کاربران طراحی سایت

شما یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لباس زنانه دارید خود یک مشتری خانم می آید داخل سایت شما و یک لباس خریداری می کند مثلا یک لباس مجلسی خریداری می کند به رنگ قرمز خود حالا شما سلیقه مشتری را فهمیده اید باید برای این مشتری هر چند وقت یک بار لیستی از لباسهایی که به رنگ قرمز هستند را بفرستید یا مثلا لباس های مجلسی که تازه آورده اید را برای این مشتری بفرستید سعی کنید از بانک ایمیلی که دارید نهایت استفاده را ببرید هم مشتری را به سایت خود برگردانید هم اینکه خودتان فروش بیشتری داشته باشید مثلا می توانید از این تکنیک استفاده کنید یک مشتری از فروشگاه شما یک جنس قیمت مناسب می خرد خود شما باید متوجه شوید که این مشتری وضع مالی خوبی ندارد دنبال لباس های ارزان می گردد خود شما باید خیلی سریع هر وقت جنسی ارزان قیمت برای شما می آید به اینگونه مشتری ها سریع یک ایمیل بفرستید و در آن لیستی از اجناس ارزان طراحی سایت تهران خود را بگذارید

ادامه این مطلب را در ساین وب قسمت های بعدی مطالعه کنید