کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی


 


ترفند هایی جذاب در طراحی سایت دانشگاهی ، موضوعی است که در این مقاله از سری مقالات طراحی سایت لیموترش می خواهیم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم . یکی از مهم ترین عوامل برای دانشگاه ها ، انجام طراحی سایت می باشد . بی شک یکی از عناصری که می تواند به شدت در افزایش نرخ بازگشت سرمایه تاثیرگذار باشد ، توجه بیشتر به بخش ux یا تجربه ی کاربری در  می باشد . در این مقاله نکاتی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که با رعایت آن ها می توانید طراحی سایت دانشگاهی بهتری داشته باشید .

استفاده از نام دانشگاه و لوگو در تمامی صفحات :

در تمامی صفحات طراحی سایت دانشگاهی می بایست نام و لوگوی دانشگاه به خوبی قابل مشاهده باشد . از آنجایی که تمامی مخاطبین وب سایت مستقیما وارد صفحه اصلی طراحی سایت نمی شوند می بایست در تمامی صفحات  اطلاعات کوتاهی از ماهیت وب سایت  در اختیار کاربران قرار بگیرد .



استفاده از تصاویر مناسب :

یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش اعتبار طراحی سایت دانشگاهی شما ، نوع تصاویر استفاده شده در  می باشد . هر تصویر می بایست به تنهایی نشان دهنده ی یک پیام به خصوص باشد و بتواند به همراه دیگر تصاویر موجود در طراحی وب سایت ، ارزش های اصلی  دانشگاه را به مخاطبین انتقال دهد . سعی کنید بیشتر از تصاویر اختصاصی استفاده کنید تا به اعتبار وب سایت تان افزوده شود .

برجسته سازی افتخارات دانشگاه در طراحی سایت :


هنگامی که یک مخاطب برای اولین بار وارد وب سایت شما می شود می بایست بتواند متوجه علت تمایز ادنشگاه شما نسبت به دیگر دانشگاه ها شود . برای به حقیقت پیوستن این امر می بایست اقدام به جمع آوری افتخارات ، اطلاعات آماری ، جوایز و رنکینگ های کسب شده توسط دانشگاه تان نمایید و به بهترین نحو آن ها را در اختیار مخاطبین وب سایت قرار دهید .


ساخت صفحه ی درباره ما قدرتمند :

یکی از مهم ترین صفحات در هر نوع وب سایتی ، صفحه ی درباره ما می باشد زیرا در آشنایی افراد با دانشگاه شما بسیار تاثیرگذار است . صفحه درباره مای بسیاری از طراحی سایت های دانشگاهی تنها با اطلاعاتی کسل کننده و بی هدف پر شده است . برای از بین بردن این مشکل  سعی کنید در صفحه درباره ما وب سایت تان بخشی به عنوان خلاصه تعیین کنید و اطلاعات مرتبط با دانشگاه را به شکل کوتاه بیان نمایید