کلیدستان

نسخه‌ی کامل: شگرد های بازاریابی الکترونیکی و ارتباط آن با طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بازاریابی دهان به دهان در طراحی وب سایت

بازاریابی اشکال مختلفی در دنیای مدرن به خود گرفته است و با شیوه های سنتی فاصله گرفته است. بازاریابی دهان به دهان نیز به سرعت در حال گسترش می باشد. بازاریاب ها به این نتیجه رسیده اند که مشتریانی که در پاتوق ها و محافل خود از خدمات و کالاهای آنها تعاریف خوبی ارائه می دهند قدرت بسیار زیادی دارند و تعاریف آنها در بهبود وضعیت فروش ارزش بسیار زیادی دارد.در سطحی وسیع تر نیز می توان از وبلاگ ها اسم برد که تأثیر زیادی دارند. بنابراین مؤلفه های فوق را در  و بازاریابی آنلاین به کار گرفته اند و از آن استفاده می کنند. کسب  و کارها بودجه تبلیغات سنتی خود را کاهش داده و آن را به جلب بیشتر مشتریان فعلی خود اختصاص داده اند به امید اینکه این مشتریان بتوانند مبلغ خوبی برای آنها باشند، ضمن اینکه امکاناتی را نیز در اختیار این مشتریان قرار می دهند تا آسان تر کار تبلیغات دهان به دهان را انجام بدهند.


طراحی وب سایت و موتورهای جستجوگر

یکی از ابزاری که در دنیای اینترنت بسیار کاربرد دارد جستجو کردن در سایت هایی نظیر گوگل و یاهو می باشد و به خاطر همین، شدیداً مورد توجه متخصصین طراحی وب سایت و بازاریاب ها قرار  دارد و بنگاه های تبلیغاتی در پی استفاده بیشتر از آن می باشند. با توجه به تعداد زیاد سایت ها و صفحات اینترنتی که گاهاً در مورد یک موضوع به میلیون ها نیز می رسد بنابراین سایت و تجارت شما زمانی خواهد توانست اثر گذار باشد که کاربران بتوانند آن را ببینند. کسانی که به  علاقه دارند و از اینترنت استفاده می کنند به خوبی می دانند که بیشتر مردم برای اینکه  بتوانند نیاز خود را بیابند از موتورهای جستجوگر کمک می گیرند.


بهینه سازی سایت و بازاریابی الکترونیک
 
[عکس: seo22.jpg]

یکی از عوامل حیاتی در یافتن سایت شما در موتور جستجو سئو سایت و بهینه سازی سایت مناسب است به صورتی که در صورت جستجوی کلمات کلیدی سایت شما موتور جستجو سایت شما را برای دیدن در نتایج بهتری قرار دهد. کسانی که به دنبال یک بازاریابی موفق و گسترده در دنیای  می باشند باید انواع روش های ذکر شده فوق را به کار ببرند و روشی را برتری ندهند.  بازاریاب های حرفه ای به خوبی می دانند که برای موفقیت باید استراتژی داشته باشند، هم برای تولید محتوای مناسب و هم برای اطلاع رسانی و جذب کاربران.