کلیدستان

نسخه‌ی کامل: طراحی و نشر یک سایت خوب چقدر زمان می برد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
طراحی و نشر یک سایت خوب چقدر زمان می برد؟

 

[img=467x0]http://www.limotorsh.com/blog/wp-content/uploads/revslider/homepage/slide-home-2-1.png[/img]

احتمالاً برای بسیاری از اشخاصی که به دنبال داشتن یک سایت هستند پیش آمده است که به تبلیغاتی برخورد کرده اند با عنوان طراحی سایت در یک روز. اما چیزی که واضح است یک  خوب در یک روز امکان پذیر نیست و با اتمام بخش طراحی وب سایت کار شما نیز پایان یافته نیست. در طراحی سایت باید موارد زیادی را مد نظر قرار داد.
تقسیم وظایف و مشخص کردن زمان برای افراد مسئول در تیم طراحی سایت
تهیه تصاویر و نوشتن متون و برنامه نویسی پیش از آغاز پروژه طراحی سایت آغاز می شود زمان اتمام پروژه در اختیار کلیه افراد تیم قرار می گیرد. برای مثال برنامه نویس باید یک کپی از صفحه فروش سایت را برای طراحی سایت آماده کند تا از آن در طراحی و کد گذاری صفحه استفاده شود. برای طراحی سایت باید زمان لازم برای کدگذاری و برنامه نویسی و توسعه بکند و راه اندازی نام دامنه و هاست در نظر گرفته شود. بعد از اینکه  کامل شد برای منتشر کردن آن زمان کافی وجود دارد. برای انتشار پروژه پیشنهاد ما این است که حداقل یک هفته زمان در نظر بگیرید و خصوصاً در صورتی که انتشار سایت غیر محلی باشد باید زمان کافی در اختیار داشته باشید.
در نظر گرفتن زمان برای توزیع
[عکس: time-300x267.jpg]
راه اندازی یک سایت و یا تبلیغ آن در رسانه ها به معنای پایان  نمی باشد. وقتی اقدام به طراحی وب سایت می کنید باید زمان کافی برای جلب نظر موتورهای جستجو را در نظر بگیرید که در بهترین حالت چندین هفته زمان می برد. روش های زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن بازاریابی آنلاین وجود دارد. ارسال ایمیل و انتشار آگهی و نیز انتشار مقالات آنلاین و غیره از این قبیل موارد است. زمانی را برای ارسال ایمیل به آدرس های مختلف و ارسال نرخ موارد کلی وب سایت در نظر بگیرید. توزیع و انتشار جهانی سایت شما کاری زمان بر است و باید جهت صرفه جویی در هزینه ها و نتیجه گیری بهتر عجله به خرج نداد و از قبل زمان لازم را محاسبه کرد.
برای ارائه واکنش و بازخورد بازار هدف باید زمانی را در نظر بگیرید
در نظر گرفتن بازار و طراحی سایت بسیار اهمیت دارد. شما علی الخصوص در صورتی که در امر تجارت و بازاریابی و یا ترویج کلاس و رویداد فعالیت دارید باید اهمیت زیادی برای این تطابق در نظر بگیرید. باید مطمئن شوید که موارد مطروحه در طراحی سایت برای کاربران شما به صورت کامل و با سرعت مناسب قابل دسترس باشد.  از در دسترس بودن اطلاعات لازم در مورد شرکت شما و پیشنهاداتتان اطمینان حاصل کنید. طبیعتاً هر چقدر زمان برای بازار هدف خود و بررسی نیازهای کاربران و مشتریان در نظر بگیرید خدمات وب سایت شما گران تر خواهد شد و باید موارد مورد نیاز در طراحی سایت را سریعاً در اختیار افراد تیم قرار دهید. بهترین راه این است که یک برنامه ریزی سه هفته ای با وضع قوانین و مقررات برای تیم طراحی سایت در نظر بگیرید تا کار آسان تر و بهتر جلو برود. تمامی موارد پیش بینی نشده را مد نظر قرار دهید و آمادگی لازم را جهت غیبت کردن یا نبود برخی از افراد تیم در میانه کار در نظر بگیرید. بسیاری از مراحل  سریع پیش می رود و مدت زمان زیادی را نیاز ندارد اما در اختیار داشتن زمان لازم برای دوری کردن از عجله بسیار اهمیت دارد و باعث می شود که تمرکز ذهنی بیشتر و فراغ بال داشته باشید. استفاده از این روش ها در طراحی سایت و خصوصاً زمانی که به صورت تیمی کار می کنید بسیار مهم است و اصولاً باعث کسب نتایج بهتر و با کیفیت تر می گردد.