کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چگونگی طراحی سایت و بالا بردن ترافیک سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چگونگی طراحی سایت و بالا بردن ترافیک سایت


[/url]
[img=349x0]http://www.limotorsh.com/blog/wp-content/uploads/2016/11/why-sitecode.png[/img]

برای بالا بردن ترافیک و افزایش بازدیدهای سایت خود و در نتیجه رونق دادن کسب و کار باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. این نکات که بیشتر معطوف به مقوله مدیریت محتوا می باشد به شما کمک خواهد کرد که سایت پر بازدیدتری را داشته باشید. قطعاً یکی از اهداف هر کسی که به دنبال [url=http://www.limotorsh.com/]طراحی سایت برای خود می رود جذب حداکثری مخاطب است.
گرافیک و تصاویر
۱٫ از اصلی ترین قسمت های  گرافیک است. در مورد گرافیک حجم کم اهمیت بسیار زیادی دارد. برای هر تصویر نهایتا ۱۲ کیلوبایت و تصاویر کوچک و کم حجم که سرعت لود شدن صفحه را پایین نیاورند زیرا تصاویر بزرگ، یکی از مهم ترین دلایل پایین آمدن سرعت لود شدن صفحات است. دیر لود شدن صفحات باعث می شود که کاربر و بازدید کننده خسته شود و قبل از باز شدن کامل صفحه آن را ترک کند.
۲٫ استفاده از گرافیک هایی که با محتوای شما تناسب و هماهنگی دارد. از تصاویر و گرافیک هایی استفاده کنید که به متون، مطالب، محتوا، و زمینه کاری شما ارتباط داشته باشد. تصاویر و گرافیک های طراحی شده از مهم ترین عناصر تشکیل دهنده طراحی سایت شما می باشند و می توانند محتوای شما را به خوبی شرح و نمایش بدهد که این به تفهیم و درک بهتر محتوا و مطالب داخل سایت، بسیار کمک می کند.
۳٫ سعی کنید از تصاویر متحرک استفاده نکنید یا تا حد امکان بسیار کم استفاده کنید. تحقیقات نشان می دهند که استفاده از تصاویر متحرک و چشمک زن در طراحی وب سایت برای بازدیدکنندگان آزار دهنده و مزاحم هستند و حتی برخی مرورگرها برای این که بتوانند بقیه مطالب و محتوای داخل سایت را بخوانند، به طور خودکار از باز کردن این تصاویر موجود در ، صرف نظر می کنند.
فونت های استفاده شده در طراحی سایت
۱٫ با توجه به این موضوع که فونت های سانس سریف برای مطالعه متون در صفحات اینترنت بسیار راحت تر از فونت های دیگر هستند، در طراحی وب سایت خود برای قسمت هدینگ ها از فونت سریف و برای متون داخل سایت از سانس-سریف استفاده کنید.
۲٫ محدود کردن اندازه فونت ها؛ تغییر مکرر اندازه فونت های متون داخل سایت یکی از راه های نشان دادن ابتدایی بودن  شما است، استفاده از دو یا سه سایز مختلف فونت و محدود کردن اندازه متون سایت به آن سایز ها، خواندن مطالب سایت را آسان تر می کند و طراحی وب سایت شما را حرفه ای تر نشان خواهد داد.
تبلیغات و کسب درآمد
 
[عکس: tablighat.jpg]
۱٫ سعی کنید تبلیغات و تعداد آنها در داخل سایت را کنترل نمایید. طبیعتاً کاربران برای مشاهده تبلیغ به سایت شما مراجعه نمی کنند و هدف آنها مشاهده محتوا و مطالب سایت شماست، پس سعی کنید تبلیغات محتوا را نپوشاند تا کاربران و بازدید کنندگان سایت شما را ترک نکنند. به همان میزان که درآمد داشتن می توند برای شما مهم باشد در صورت بیش از اندازه بودن تبلیغات بازدید کنندگان سایت خود را از دست خواهید دادو نتیجتاً درآمد خود را نیز از دست خواهید داد.
۲٫ سعی کنید با تبلیغات نیز برخوردی مشابه با تصاویر داخل سایت داشته باشید به این گونه که تبلیغات را کوچک و بدون استفاده از تصاویر متحرک و چشمک زن و مرتبط به محتوای سایت خود انتخاب و استفاده کنید. قرار دادن تبلیغ در  خود هر چند شدنی و انتخاب شما می باشد ولی در صورتی که این تبلیغات به محتوای سایت شما بی ارتباط باشد و مخاطبان بر روی آن کلیک نخواهند کرد