کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مبانی طراحی سایت بخش نهم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.


امنیت سرور سرویس دهنده به سایت؛ این موضوع بسیار پیچیده و مهم است که باید هنگام انتخاب میزبان توجه زیادی به آن داشت. به صورت مداوم رایانه های یک میزبان در معرض انواع خطرات و ویروس های رایانه ای قرار دارد که به راحتی منتشر می شوند و چون همیشه برخط هستند میزبانان وب احتمال آلودگی بیشتری دارند، تعدادی از هکرها که زیاد هم نیستند علاقه فراوانی به حمله علیه سیستم های امنیتی میزبانان وب و دسترسی به اطلاعات آنها دارند. طراحی سایت لیموترش با بهره گیری از کارشناسان امنیت شبکه و نفوذپذیری سعی کرده که امنیت بالایی را در  ایجاد کند.
خدمات همیشگی و آنلاین؛ ارائه خدمات ۲۴ ساعته در طول هفته شاید برای یک سایت کوچک و کم تغییر چندان مهم نباشد اما برای سایت های متوسط به بالا بسیار حیاتی است. برای مثال در صورتی که در اوایل یک تعطیلی مشکلی برای سرور میزبان شما به وجود بیاید و پشتیبانی ۲۴ ساعته نداشته باشند تمام آن تعطیلات سایت شما در دسترس نخواهد بود.
وجود سیستم پیگیری و پشتیبانی برخط؛ استفاده از روش های پیوسته(آنلاین) و تماس مستقیم با تیم فروش و استفاده تیم میزبان از برنامه های رایانه ای مناسب (CRM) برای پیگیری کار مشتریان که نشان دهنده توانمندی و مسئولیت پذیری آنها است، از دیگر نکات برجسته ی قابل ذکر در انتخاب سرور میزبان است.
تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات و سایت؛ هر چند که این کار مستلزم پرداخت هزینه ای جدا به شرکت  یا میزبان می باشد ولی به مانند حق بیمه ای است که ارزشش را دارد و سایت های بزرگ و کوچک باید به آن توجه کنند زیرا در صورتی که سایت یا اطلاعات آن مورد حمله قرار گیرد هزینه ی بازگردانی اطلاعات و سایر هزینه های آن بسیار سنگین تر و غیر قابل جبران تر از هزینه پشتیبان گیری روزانه و هفتگی می باشد.

 
[img=221x0]http://www.limotorsh.com/blog/wp-content/uploads/2016/11/%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-300x287.png[/img]
ابزارهای پشتیبانی؛ در حال حاضر اکثر میزبانان برنامه هایی در اختیار دارند که کارهای ایجاد و نگه داری سایت توسط مشتری انجام می پذیرد، اقداماتی نظیر جابجایی فایل ها و شاخه ها و بارگذاری بانک اطلاعاتی و غیره که در اصطلاح به آن کنترل پنل می گویند. به این نکته توجه داشته باشید که در اختیار داشتن یک کنترل پنل توانمند باعث کاهش وابستگی شما به میزبانها و شرکت  می شود.
موارد غیر فنی دخیل در انتخاب سرور میزبان؛ در نهایت باید گفت که در انتخاب سرور میزبان نکات مختلفی که شاید جنبه فنی نیز نداشته باشند ممکن است دخیل باشد، عواملی از قبیل مشکلات سیاسی، تحریم ها، مسایل مذهبی و افتراقات فرقه ای و نیز ماهیت سایت که در چه زمینه ای فعالیت دارد و نکات فراوان دیگری که باید مورد توجه قرار داشته باشد. در پایان مجموعه مقالات مبانی و مراحل طراحی سایت باید اشاره کنیم که مجموعه لیموترش با بهره گیری از دانش فنی و توانمندی های متخصصین خود در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و نیز ارائه مشاوره های تخصصی به شما عزیزان در تمامی زمینه ها از جمله انتخاب سرورهای میزبان و … آمادگی کامل داشته و همواره پاسخوی سوالات شما می باشد.