کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دوره های آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان سفیر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: cinema-702x220.jpg]

دوره های آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی


به منظور ایجاد فضائی کاملاً متفاوت و در عین حال آموزشی برای زبان آموزان موسسه ی سفیر گفتمان برنامه ای تحت عنوان “آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی در سالن سینما” به صورت ماهیانه و با همکاری سینما پردیس قلهک در حال برگزاری است. این برنامه با هدف توانمند سازی زبان آموزان در چهار مهارت زبانی و در محیطی فراتر از کلاس و به جهت ایجاد فرصتی مناسب برای فعال سازی آموخته های ایشان طراحی و تهیه گردیده است.
“برنامه ی آموزش و نمایش فیلم به زبان انگلیسی” یکبار در ماه در سالن سینما پردیس قلهک برگزار می گردد. زبان آموزان کلیه ی واحد های آکادمی زبان سفیر گفتمان در تهران و شهرستان می توانند از طریق پوسترهایی که در بردهای کلاسی نصب می شوند از روز و تاریخ برگزاری اطلاعات لازم را کسب نموده و با تهیه ی بلیط از کانتر ثبت نام و یا صندوق واحدهای آموزشی جهت حضور در دوره های آموزش و نمایش فیلم ثبت نام کنند. زبان آموزان در روز برگزاری با ارائه بلیط خریداری شده و دریافت بسته ی ویژه ی فعالیت های آموزشی وارد سالن سینما شده و در این دوره های آموزشی شرکت می کنند.
بسته ی فعالیت های آموزشی:
بسته ی فعالیت های آموزشی که در دوره های آموزش و نمایش فیلم به زبان آموزان ارائه می گردد، در یک فرآیند خاص و با نظارت اداره کل پژوهش در واحد تحقیق و توسعه دفتر مرکزی آکادمی زبان سفیر گفتمان تهیه و تنظیم می گردد. در این بسته فعالیت های آموزشی به چهار بخش زیر تقسیم می شود.
[عکس: Before-watching.jpg]
[عکس: During-watching.jpg]
[عکس: After-watching.jpg]
[عکس: Take-away-activities.jpg]

[عکس: 11.jpg]

[عکس: 14.jpg]

[عکس: Site.jpg]

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزشگاه زبان سفیر مراجعه نمایید.