کلیدستان

نسخه‌ی کامل: گذاشتن آهنگ و انتخاب کردن به عنوان پخش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام.
من میخوام در اکتیویتیم چندتا آهنگ بزارم و برای تمام آهنگ های از یک دکمه پخش - یک دکمه توقف - و یک دکمه استوپ و همچنین سیک بار استفاده کنم. بدین منظور که وقتی بر روی یک آهنگ کلیک کردم اول آهنگ انتخاب شه و بعد با استفاده از دکمه ها پخش - توقف و یا استوپ کنم
در مورد کدسازی منو راهنمایی کنید لطفا؟
مطلبی که در سایت بود فقط دکمه play و دکمه pause بود دکمه استوپ چگونه است؟
 
سلام.
در مورد توقف کامل (stop)، اگر MediaPlayer را با نام player تعریف کرده باشید، آنگاه باید کد زیر را بنویسید :

کد:
player.stop();

برای کدنویسی، در موضوع دیگری صحبت کردیم و گفته شد که می توانید یک ListView سفارشی به کار ببرید که در هر item از آن، دکمه های مورد نظر و همچنین seekbar وجود داشته باشد.
حالا من علاوه بر آن مورد، یک پیشنهاد دیگر نیز به شما می دهم، اگر با ساخت ListView  سفارشی مشکل دارید، می توانید یک ListView  ساده بسازید که تنها شامل عنوان آهنگ ها باشد، بعد وقتی کاربر بر روی یک آهنگ اشاره می کند، به Activity جدید منتقل می شود که در آن، دکمه هایی برای پخش (play)، توقف موقتی (pause) و توقف کامل (stop) وجود داشته باشد. در حین انتقال نیز، نام  آهنگ (یا مشخصه مورد نظرتان) به Activity جدید ارسال می شود تا کلیه عملیات ها، برای آن آهنگ اجرا گردد.
برای ارسال یک مقدار از یک Activity به Activity دیگر، کلید زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/android/android-36.php

هنگام اشاره کاربر بر روی یک item از ListView ، با استفاده از روش شرح داده شده در کلید فوق، می توانید مشخصه آهنگ (مثلا آدرس آن در برنامه یا نام آن یا ...) را به Activity مورد نظر بفرستید.

دوست عزیز نحوه راهنمایی کردن شما در انجمن به درد آدم های حرفه ای میخوره. ما مبتدی هستم. برای اینکه لیست ویو بسازیم و از لیست ویو انتقال بدیم به اکتیویتی دیگه چجوریه؟
بیشتر از این نمی توان راهنمایی کرد، در واقع اگر بخواهیم بیشتر توضیح بدیم، باید خود کدها رو بنویسیم (که اصلا خوب نیست و باید خود کاربران کد بنویسن).
بنده قصد دارم که به زودی یک آموزش در مورد ListView سفارشی بنویسم، چون شما با ارسال مقدار به یک Activity دیگر (بعد از اشاره بر روی یک item از ListView) مشکل دارید، این بخش را هم به آن آموزش اضافه خواهم کرد. ولی این آموزش، حدود 8 یا 9 روز دیگر آماده می شود.
بنابراین اگر عجله ندارید، صبر کنید تا آن آموزش به سایت افزوده شود.
تا آن زمان، سعی کنید پروژه های مختلف سایت را خودتان بسازید و نتیجه بگیرید، شما باید آنقدر قوی بشوید که کلیه مباحث مقدماتی را بدانید. در ابتدا کمی سخت و گیج کننده است، ولی با تلاش زیاد، از این مرحله عبور خواهید کرد. 
کلید زیر رو براتون نوشتم :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=843

که در آن می توانید شیوه ارسال اطلاعات از item های ListView به Activity مقصد را متوجه شوید.

من یه چیزه دیگه میگم شما یه چیز دیگه توضیح میدید.
شما اگه بلدید آموزش ساخت چند دکمه به همراه چند موزیک توضیح بدید نه فقط واسه یه دونه توضیح میدید