کلیدستان

نسخه‌ی کامل: جایگزین iframe (در SEO)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام.
همان طور که می دانید iframe از نظر seo (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) مناسب نیست و استفاده از آن می تواند تاثیر منفی بر روی رتبه سایت داشته باشه. در اینجا قصد دارم یک کد جایگزین برای آن ارائه بدهم (با استفاده از object) :



کد:
<object data="example.html" width="100%" height="300px" type="text/html" border="1px">
Alternative Content
</object>

در مرورگرهای قدیمی که از تگ object پشتیبانی نمی کنند، متن Alternative Content نمایش داده خواهد شد (به جای صفحه مورد نظر).
سلام
چطور میشه این کد را برای ای نماد استفاده کرد
یعنی کد دریافتی نماد الترونیک را به چه شکل در این کد بزارم که روی سئو تاثیر نداشته باشه
ممنون و سپاس گزار از همه اساتید
دوستان کسی نمی تونه کمک بکنه
کد اینماد را چطوری بنویسم که مشکلی در سئو بوجود نیاد
سلام.
امکان اینکه این موضوع در گذر زمان تغییر کرده باشد، زیاد است. زیرا موتورهای جستجو روز به روز هوشمندتر شده اند. برای قرار دادن مواردی مثل enamad.ir ، این مورد اهمیت زیادی ندارد (حداقل از نظر بنده، توصیه می کنم از یک متخصص SEO نیز سوال کنید). 
به عنوان یک مورد پرکاربرد، زمانی این موضوع مهم بود که طراح سایت، بخشی از محتوای خود سایت را در iframe نمایش می داد. که توصیه می شد همان محتوا، در خود صفحه قرار داده شود (یا حداقل از عنصر object استفاده شود)، نه اینکه در صفحه دیگری موجود بوده و بعد با iframe در صفحه فعلی قرار گیرد. زیرا ممکن بود که موتور جستجو، هنگام دریافت سورس کد صفحه، محتوای iframe را جزء محتوای صفحه در نظر نگیرد (بنابراین اگر امروزه موتورهای جستجو، محتوای iframe های موجود در دامنه سایت (نه از سایر سایت ها) را جزء محتوای صفحه در نظر بگیرند، این موضوع دیگر مهم نیست، که باید در مورد آن تحقیق کرد، در گذشته نیز این موضوع مورد بحث قرار می گرفت).
برای مواردی مثل درج لوگوی بانک ها و enamad.ir و ... ، این موضوع به اندازه مورد بالا اهمیت ندارد.

Flower