کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آموزش ستونی کردن زیرانجمن ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام.
حتما تا حالا دیدین که اکثر انجمنها ، در صفحه اصلی انجمن ، زیرانجمن ها رو به صورت ستونی نمایش دادن . امروز بهتون آموزش میدم که چطور زیر انجمن ها رو به صورت ستونی نمایش بدهید .
ابتدا باید به قسمت ویرایش قالب انجمن بروید ، سپس به بخش Forum Bit Templates می روید و آنگاه به بخش ویرایش forumbit_depth3 باید بروید . تمامی کدهای این بخش را پاک کنید و سپس کدهای زیر را به جای آنها کپی کنید :

کد:
<div style="float:right; width:50%; overflow:hidden;">{$statusicon} <a href="{$forum_url}" title="{$forum_viewers_text}">{$forum['name']}</a>  |  <span dir="rtl" style="color: rgb(153, 153, 153);" title="(موضوع،ارسال)">({$forum['posts']}،{$forum['threads']})</span></div>

تغییرات را ذخیره کنید .
همچنین باید در بخش Forum Bit Templates ، به قسمت forumbit_subforums بروید و کدهای اون قسمت رو پاک کرده و سپس کدهای زیر رو بنویسید :

کد:
<br/>{$lang->subforums}<br /><ul class="alt_forumlar">{$sub_forums}</ul>

و تغییرات رو ذخیره می کنید .
اکنون تمامی زیر انجمن ها به صورت ستونی نمایش داده می شوند . علاوه بر این کنار هر زیر انجمن ، تعداد موضوعات و پست ها هم نمایش داده خواهد شد .

ممکن است تنها تعداد 2 زیرانجمن نمایش داده شود ، کسانی که چنین مشکلی دارند باید بخشی از تنظیمات انجمن را تغییر بدهند ، برای این منظور در کنترل پنل مدیر کل ، به قسمت ((پیکربندی)) بروید و سپس بر روی گزینه Forum Home Options کلیک کنید . در قسمت Subforums to show on Index listing ، عدد نوشته شده را به تعداد زیرانجمنی که دوست دارید نمایش داده شود ، تغییر بدهید .
book
این کارا رو کردم »»»درست هم شد »»دمت گرم   ولی»»» عکس زیر رو ببین »»»»»این کلمه ی "زیر انجمن ها:" رو مخ هستش

 
[attachment=452]