کلیدستان

نسخه‌ی کامل: طراحی دستگاه تزریق مواد شیمیایی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: %D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AA%D8%B2%D8...%D8%AA.jpg]
به منظور افزایش راندمان و کارایی سیستم تزریق مواد شیمیایی، لازم است در فرآیند طراحی آن استانداردهای متعددی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، ظرفیت و گنجایش مخزن از جمله مواردی می باشد که در طراحی دستگاه باید مد نظر قرار داد که این ظرفیت بر اساس نوع کاربرد و مواد شیمیایی مورد نیاز تعیین می گردد. توان و برد موتور میکسر، جنس و متریال به کار رفته در قطعات مختلف، طول عمر و کارایی ابزار دقیق و دستی یا اتوماتیک بودن فرآیند تنظیم دوز پمپ از جمله مواردی هستند که در طراحی پکیج تزریق مواد شیمیایی باید به آن توجه داشت. به طوریکه در محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی آب سازه می توان استاندارد بودن تمام قطعات و بخش ها را کاملا احساس نمود. محصولات این مجموعه دارای سیستم تنظیم اتوماتیک دوزینگ پمپ بر اساس وضعیت فعلی سیال بوده و قطعات آن از بهترین برندهای اروپایی تهیه شده اند.

ساخت سیستم تزریق مواد شیمیایی
گروه صنعتی آب سازه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سیستم تزریق در اندازه و ظرفیت های مختلف می باشد که چند اصل مهم را در فعالیت های خود قرار داده است. از مهم ترین اصولی که این مجموعه در ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی در نظر می گیرد، استفاده از تخصص و تجربه افراد حرفه ای در این حوزه، به کار بردن قطعات در بهترین برندهای دنیا، افزایش کارایی و راندمان دستگاه با طراحی دقیق و استاندارد بر اساس نیاز مشتری می باشد. لازم به ذکر است که تمام مراحل ساخت پکیج تزریق مواد شیمیایی در گروه صنعتی آب سازه زیر نظر مهندسین کاملا حرفه ای و با تجربه در زمینه صورت می گیرد. برای اطلاع از ویژگی های در نظر گرفته شده برای هر یک از محصولات این مجموعه، کارشناسان گروه صنعتی آب سازه مشاوره و راهنمایی های لازم قبل از خرید پکیج تزریق مواد شیمیایی را ارائه می دهند.

قیمت پکیج تهیه و تزریق مواد شیمیایی
قیمت پکیج تزریق مواد شیمیایی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که از مهم ترین آنها می توان به تعداد و ظرفیت مخازن، توان و برد میکسر، برند موتور میکسر، برند پمپ تزریق، قابلیت تنظیم دوزینگ پمپ (دستی یا اتوماتیک)، نوع ابزار دقیق و متریال و جنس به کار رفته در ساخت و تولید قطعات و تجهیزات مختلف دستگاه اشاره نمود. 

کاربرد سیستم پکیج تزریق مواد شیمیایی چیست
همان طور که اشاره شد، در صنایع مختلف و به دلایل متعدد تزریق مواد شیمیایی در مخازن صورت می گیرد. از اصلی ترین کاربردها و دلایل استفاده و خرید پکیج تزریق مواد شیمیایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تزریق مواد منعقد کننده برای لخته سازی ذرات معلق در آب در سیستم های کلاریفایر
جلوگیری از ایجاد رسوب در لوله و تاسیسات دیگ های بخار و مبدل های حرارتی
تصفیه آب و فاضلاب با تزریق کلر
تزریق مواد شیمیایی متعدد در صنایع غذایی
تزریق مواد گندزدایی در تصفیه خانه های بزرگ و کوچک آب و فاضلاب
تزریق مواد شیمیایی در خط تولید کارخانجات
استفاده از پکیج تزریق آنتی اسکالانت، پکیج تزریق سرچاهی، پکیج تزریق کاستیک سودا در پالایشگاه های نفت و گاز