کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تولید لوله فولادی برق
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که از نام این لوله نیز پیدا است، لوله فولادی برق نوعی از لوله است که از فولاد ساخته شده و از آن برای مصارف الکتریکی و تاسیساتی استفاده می‌شود. از مهم ترین موارد مصرف لوله‌های فولادی می‌توان به استفاده در ساختمان‌ها، برج‌ها، پل‌ها و ... اشاره کرد. لوله فولادی الکتریکی از مواد مختلفی از جمله فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ و فولاد آلیاژی ساخته شده است.لوله فولادی برق بسیار بادوام است و قادر به مقاومت در برابر دماهای شدید گرم و سرد است.

همچنین این نوع لوله‌ها در برابر خوردگی و سایر عوامل محیطی مقاوم بوده که این ویژگی آن را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از کاربردهای صنعتی و تجاری تبدیل می‌کند.بسته به هدف و نیاز مورد نظر شما، این لوله‌ها در قطر‌های مختلف نیز یافت می‌شوند.

مزایای لوله فولادی برق

صرفه جویی در هزینه : لوله‌های فولادی برق بسیار مقرون به صرفه تر از لوله‌های سنتی هستند، زیرا برای نصب، به نیروی کار کمتر، زمان کمتر و انرژی کمتری نیاز دارند.

دوام : لوله‌های فولادی الکتریکی بسیار بادوام هستند و می‌توانند در سخت ترین شرایط مقاومت کنند. این قابلیت آنها باعث می‌شود تا از آن‌ها در محیط‌های سخت یا مناطقی که لوله‌های سنتی ممکن است مناسب نباشند، استفاده شود.مقاومت در برابر خوردگی : لوله‌های فولادی الکتریکی در برابر خوردگی و فرسایش بسیار مقاوم هستند و می‌توانند سال‌ها بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری دوام بیاورند.

اگر قصد دارید تا از لوله‌های برق برای لوله کشی مناطق مرطوب استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از لوله فولادی گالوانیزه گرم است.سهولت نصب : نصب لوله‌های فولادی برقی در مقایسه با لوله‌های سنتی بسیار ساده تر بوده و برای کسانی که به دنبال راهی سریع و آسان برای انجام پروژه لوله کشی برق خود هستند، انتخابی عالی است.تنوع بالا : لوله‌های فولادی الکتریکی بسیار متنوع هستند و می‌توانند برای کاربردهای مختلفی استفاده شوند. فرقی نمی‌کند که چه هدفی داشته باشید و بخواهید از لوله برای محافظت از چه نوع سیمی‌بهره ببرید.

 همیشه راهی برای شما وجود دارد.استفاده از لوله فولادی برق به عنوان سیستم محافظ کابل لوله فولادی برق، لوله‌های پی وی سی، لوله‌های فلکسیبل فلزی و پلاستیکی از انواع لوله‌های برق در مجموعه شهر لوله به شمار می‌روند.

لوله فولادی برق از لوله‌های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که انواع مختلفی دارند و در سایزهای مختلف تولید می‌شوند که در ایران سایزبندی به روش PG از سایر انواع معروف‌تر هستند.

لوله‌های فولادی برق برای این که در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت شوند، با پوششی از فلز روی پوشانده می‌شوند که با توجه به روش گالوانیزه کردن آنها به لوله‌های گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم شناخته می‌شوند. در واقع لوله‌های برق گالوانیزه با یک لایه از فلز روی پوشش داده می‌شود که به نوعی نقش محافظ را در برابر خوردگی و زنگ زدی ایفا می‌کند.