کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چگونه خانه خود را در این تابستان خنک نگه داریم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در ماه های گرم تر، روشن کردن سیستم تهویه مطبوع می تواند وسوسه انگیز باشد، اما راه های دیگری برای خنک کردن خانه در تابستان امسال وجود دارد. نکات ما را اینجا بخوانید!
اشتراک گذاری:
  چگونه خانه خود را در این تابستان خنک نگه داریم
چگونه خانه خود را در تابستان امسال خنک نگه داریم؟

از آنجایی که تابستان به سرعت در حال نزدیک شدن است و روزها طولانی تر و گرم تر می شوند، بیایید به چندین روش برای خنک نگه داشتن تابستان در تابستان نگاه کنیم.

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای خنک کردن اتاق، تهویه مطبوع است، اما با افزایش هزینه‌های زندگی، این راه‌حل مقرون‌به‌صرفه‌تر یا کم‌مصرف‌ترین راه‌حل نیست. با این حال، بسیاری از راه های ساده دیگر برای خنک نگه داشتن وجود دارد. در نظر بگیرید که گرمای بیرونی را با سایبان‌های فضای باز مسدود کنید یا اگر فضا اجازه می‌دهد، درختان را بکارید تا آن منطقه را سایه‌اندازی کنید و گرمای ورودی به خانه‌تان را کاهش دهید. برای راه حل های داخلی، با بستن پوشش های پنجره ها و درها، گرما را مسدود کنید.

علاوه بر این، تنظیم پنکه سقفی بر اساس فصل به راحتی خانه شما کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که در ماه های گرم تر، برای ایجاد یک اثر خنک کننده در خلاف جهت عقربه های ساعت است. حتی موارد جزئی مانند تعویض لامپ می تواند کمک کننده باشد، اگر هنوز لامپ های رشته ای دارید به لامپ های کم مصرف تغییر دهید تا گرمای حاصل از لامپ را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

این تنظیمات ممکن است پیش پا افتاده اما کوچک به نظر برسند، اما می توانند به طور قابل توجهی در خنک نگه داشتن تابستان امسال کمک کنند.

گرما را با پوشش های خارجی مسدود کنید

یک راه بسیار موثر برای خنک نگه داشتن خانه در تابستان این است که با استفاده از پوشش های خارجی برای ایجاد سایه، مانع از ورود مقداری از آفتاب و گرمای شدید به خانه خود شوید. پرده ها و سایبان ها گزینه ای عالی برای محافظت از خانه شما بدون توجه به فصل هستند. آنها اجازه می دهند در طول زمستان بدرخشد، اما سایه ارائه شده به عنوان یک کنترل کننده و مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش در ماه های گرم تر عمل می کند تا به عنوان یک مانع بین شما و گرما عمل کند.

طیف سایبان‌های Carpet Call می‌تواند به خنک نگه داشتن مکان‌های تفریحی شما کمک کند تا بتوانید بدون گرما و اشعه‌های مضر UV خورشید از گذراندن وقت در فضای باز لذت ببرید. طیف سایبان های ما را در اینجا کاوش کنید.



پرده های خود را ببندید

بستن پرده ها و پرده ها یک راه ساده اما موثر برای خنک نگه داشتن خانه است. همانند سایبان‌های پنجره‌های بیرونی، پوشش‌های پنجره‌های داخلی می‌توانند به عنوان مانعی بین اتاق شما و گرما عمل کنند، این امر به ویژه برای پنجره‌های رو به شمال و غرب اهمیت دارد، زیرا این پنجره‌ها بیشترین نور خورشید را می‌بینند. با این حال بهتر است، برای کاهش بیشتر تأثیر گرمای تابستان، روی پرده های مسدود برای پنجره های شمال و غرب سرمایه گذاری کنید. Carpet Call طیف فوق العاده ای از پرده های بلوک را ارائه می دهد که به سفارش متناسب با فضای شما ساخته شده اند.

پنکه سقفی خود را تنظیم کنید

یکی دیگر از راه‌های موثر اما نادیده گرفته شده برای خنک نگه داشتن این است که مطمئن شوید پنکه سقفی شما در جهت درست می‌چرخد. در طول تابستان، فن خود را طوری تنظیم کنید که در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخد. مزیت چرخش فن در این جهت این است که جریان هوا مستقیماً به زیر فن فشار می‌یابد و یک اثر باد-سرد ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کند احساس خنک‌تر و راحتی بیشتری داشته باشید. برای به حداکثر رساندن اثر، فن را روی بالاترین سرعت قرار دهید.



عصر در خانه را باز کن

همانطور که توصیه می شود در ساعات روز گرما را ببندید و جلوی گرما را بگیرید، اما با غروب خورشید و سرد شدن دما، پیشنهاد می شود خانه را در عصر باز کنید. پنجره‌ها و درها را باز کنید تا هوای خنک‌تر در خانه فیلتر شود تا برای یک روز بالقوه گرم دیگر آماده شوید. این همچنین به شما کمک می‌کند تا در یک فضای خنک‌تر بخوابید.
دسته بندی وبلاگ ها

فرش فرش کف سخت کفپوش چوبی کفپوش لمینت کفپوش وینیل پرده کرکره پرده فضای باز قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه