کلیدستان

نسخه‌ی کامل: جاروبرقی صنعتی برای نظافت مساجد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرعت، سهولت و وسعت در فضای باز را به کار گیرید
تعدد افراد در مراسم دهه اول محرم، به‌ویژه در فضاهای روباز، با آلودگی‌های فیزیکی در اطراف آن همراه است. دستگاه سوییپر از ابزارهای کارآمد نظافتی است که در این فضاها، پسماندهای خشک را با سرعت و سهولت بالا جمع‌آوری می‌کند و برای محوطه‌های اماکن مذهبی در ماه محرم که احتمال تولید زباله‌ و در نتیجه، آلودگی محیط بیرونی بیشتر است، کاربرد دارد. سوییپر صنعتی با برس‌های موجود در جلو، زباله‌ها را به سمت مرکز، جارو کرده و با برس غلطکی، آنها را به داخل مخزن هدایت می‌کند. هرچه پهنای سطح جارو شده توسط برس‌ها بیشتر باشد، سرعت پاک‌سازی افزایش می‌یابد.
پُرفشار باشید!
کسانی که نگران نظافت بخش‌های پرتردد مسجد در ماه محرم مانند وضوخانه هستند، برای رفع دغدغه خود، می‌توانند از یک دستگاه واترجت صنعتی با قابلیت شستشوی پرقدرت، سریع، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در مصرف آب استفاده کنند. این دستگاه در پردازش جرم، چربی و آلودگی‌ سطحی، بسیار موثر است.
واترجت صنعتی به خاطر داشتن پمپ قوی، با فشار بالای آب، آلودگی‌های چسبیده یا عمیق را از بین می‌برد. همچنین با استفاده از مواد ضدعفونی در واترجت، مشکل آشپزخانه‌ها، شستشوی ظروف، سطوح و کف آلوده فضاهای مختلف در مساجد که رفع آلایندگی‌ آنها دشوارتر است، حل می‌شود. قیمت واترجت صنعتی با توجه به انواع آن، یعنی واترجت آب گرم، آب سرد و مواردی مانند دمای آب خروجی، منبع انرژی و میزان فشار آب خروجی، متغیر است.

منبع: https://www.hamshahrionline.ir/news/7730...8%B1%D9%85