کلیدستان

نسخه‌ی کامل: جدیدترین روش درمان واریس پا بدون جراحی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به‌روزترین روش، اکوتراپی یا sonovein که با کمک‌گرفتن از امواج سونوگرافی و بدون نیاز به سوزن است. در این روش از خارج بدن امواج به داخل رگ واریسی تابانده و رگ معیوب واریسی مسدود می‌شود. اطلاعات بیشتر و فیلم درباره sonovein را در مقاله درمان واریس پا ملاحظه نمایید.
چرا واریس را درمان می‌کنیم؟
به دو علت مهم:

  1. درمان بیماری واریس یعنی رفع علائم خستگی، خارش، درد و پیشگیری از عوارض آن.

  2. زیبایی ظاهری پاها.
درمان‌های واریس برای رسیدن به یک یا هر دو منظور انجام می‌شوند.


مراحل درمان واریس پا از پذیرش تا ترخیص

تکنیک‌های پیشرفته درمان واریس همگی به‌صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری هستند. بیمار مراجعه کرده پذیرش می‌شود اطلاعات و پرسش‌نامه اولیه پزشکی تنظیم شده و کلیه اقدامات بعدی از جمله درمان بیمار در زمانی کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد.

Sonovein جدیدترین روش درمان واریس پا

روش sonovein یا اکوتراپی رگ واریسی روشی است که امواج اولتراساند به روشی بسیار دقیق رگ را هدف قرار داده و با ایجاد حرارت آن را از بین می‌برد.
این درمان از خارج بدن و از طریق پوست انجام می‌گیرد به این معنی که فیبر یا کاتتری وارد رگ نمی‌شود. زمان درمان ۱۰ دقیقه و بدون برش و سوزن انجام می‌گیرد. این دستگاه حتی نیاز به محیط استریل ندارد. هزینه این درمان چندین برابر درمان‌های معمول مانند لیزر است.

روش درمانی sonovein برای درمان واریس در لندن و در  انجام می‌پذیرد و هزینه درمان در سال 2022 میلادی معادل 2-3 هزار پوند می‌باشد.