کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ووچر پرفکت مانی رایگان چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ووچر پرفکت مانی رایگان چیست؟
آیا می دانید که ووچر پرفکت مانی چیست؟ می توانید یک کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل را در نظر بگیرید، ووچر نیز به همین صورت است اما با این تفاوت که فیزیکی نمی باشد. هرچند در حال حاضر کدهای همراه اول و ایرانسل نیز کمتر به صورت فیزیکی ارائه می شوند. با استفاده از کدهای ووچر می توان به راحتی کالای موردنظرتان را خریداری کنید. از دیگر ویژگی های ووچر می توان به شارژ کردن حساب پرفکت مانی اشاره کرد.
بری داشتن یک ووچر پرفکت مانی باید به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. شما می توانید با مراجعه به صرافی های انلاین و بدون نیاز به داشتن حساب در سایت پرفکت مانی، به راحتی ووچر بخرید. بر روی هر ووچر یک کد ۱۰ رقمی و یک کد ۱۶ رقمی که برای فعال سازی استفاده خواهد شد و همچنین مقدار و تاریخ وجود دارد.
از دیگر ویژگی های استفاده از ووچر، تایید نقد کردن ووچر بلافاصله بعد از استفاده می باشد. همچنین امنیت در این روش نیز بسیار خوب است. البته این نکته را فراموش نکنید که برای استفاده از ووچر پرفکت مانی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و هر زمانی که تصمیم به استفاده از ان بگیرید می توانید آن را استفاده کنید و یا حتی آن را نقد کنید.
یکی از آسان ترین راه های برای به دست آوردن ووچرف استفاده از سایت های ایرانی است که تنها کافیست در انها ثبت نام کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. بعد از اینکه حساب کاربری ایجاد کردید می توانید درخواست خرید ووچر دهید. برای خرید ووچر باید حتما هزینه ای پرداخت کنید و چیزی به نام ووچر پرفکت مانی رایگان وجود ندارد اما دیده شده که برخی سایت ها برای جذب کاربران بیشتر در قالب مواردهای مختلفی به نام قرعه کشی، ووچرهای رایگان به کابران خود ارائه می دهند تا کاربران بیشتری را به خود جذب کنند.