کلیدستان

نسخه‌ی کامل: دانشگاه ورزش کلن آلمان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، کادر دانشگاه و سایر علاقه‌مندان می‌توانند از دوره‌های متعدد در دانشگاه ورزش آلمان در زمینه آموزش‌های تکمیلی و شغلی بهره‌مند شوند.
مطالب مرتبط:آیا آلمان برای تحصیل ایرانی ها مناسب است؟ -tarikhema
دپارتمان آموزش‌های تکمیلی در دانشگاه ورزش آلمان (GSU) از سال 1997 دوره‌هایی برای گروه‌های هدف مختلف ارائه می‌دهد. در حال حاضر بیش از ۶۰ دوره مرتبط با ورزش برای انتخاب وجود دارد. دوره‌های آموزشی ما از سمینارهای یک روزه تا برنامه‌های مدرک معتبر جهانی متنوع است. تمامی دوره‌ها به زبان آلمانی است، به استثنای برنامه‌ی کارشناسی ارشد در مطالعات المپیک که به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.
اگر به دنبال گسترش دانش خود در یک حوزه خاص هستید، ما قادر به ارائه دوره‌های آموزشی تکمیلی سفارشی (همچنین به زبان انگلیسی) هستیم. ما با افراد و شرکت‌ها همکاری می‌کنیم تا دوره‌های آموزشی تکمیلی ویژه شما را توسعه دهیم. فقط با ما تماس بگیرید! ما خوشحال خواهیم شد شما را در یکی از دوره‌هایمان در دانشگاه ورزش آلمان ببینیم!
خدمات شغلی مشاوره‌ای درباره فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فراهم می‌کند. همچنین، به فارغ‌التحصیلان در یافتن کار از طریق صفحات وب شغلی، نمایشگاه‌های شغلی، استخدام در دانشگاه و همچنین ارائه مشاوره، مربیگری، تشخیص پتانسیل، کارگاه‌های شغلی و پشتیبانی در نوشتن درخواست‌های شغلی نیز کمک می‌کند.
دوره کارشناسی دانشگاه ورزش کلن
دانشگاه ورزش آلمان شش رشته کارشناسی در علوم ورزشی (شامل تربیت بدنی) را در چارچوب سیستم آموزش متوالی ارائه می‌دهد. این مدارک کارشناسی به صورت بین‌المللی تأیید شده و با دریافت مدرک Bachelor of Arts (B.A.) یا Bachelor of Science (B.Sc.) به پایان می‌رسند. هر مدرک کارشناسی شامل 180 واحد مطالعاتی است و مدت زمان حداقل تحصیل معینی حداقل شش ترم است.[/font][/size]

چگونگی ساختار برنامه‌های کارشناسی دانشگاه ورزش کلن آلمان
ساختار و محتوای شش مدرک کارشناسی به طور مستقیم با زمینه‌های حرفه‌ای فعالیت در ورزش مرتبط است. در طول تحصیلات کارشناسی، باید دوره‌های مطالعاتی تعیین شده را با موفقیت پیش ببرید (جدول زیر را ببینید). اگرچه این دوره‌های مطالعاتی برای هر مدرک کارشناسی نام مشابهی دارند، اما در محتوا به طور قابل توجهی تفاوت دارند. هر دوره مطالعاتی شامل چندین ماژول است. هر ماژول از چندین درس تدریسی تشکیل شده است که ارتباط موضوعی یا تعاملی با یکدیگر دارند. مطالعات اولیه محتوای عملی ورزشی و مقدمه‌ای تئوری به علوم ورزشی را ارائه می‌دهد. ماژول‌های کلیدی شامل بلوک‌های مطالعاتی هستند و تخصص مرتبط با حرفه‌ای را ارائه می‌دهند. این توانمندی‌های همپوشانی باید اطمینان حاصل کند که دانشی که در طول تحصیلات به دست می‌آید، به طور مؤثر قابل استفاده باشد.
در چارچوب تحصیلات با تمرکز بر حرفه، دانشجو به صورت عملی تخصص حرفه‌ای خاص را یاد می‌گیرد که می‌تواند با تکمیل ماژول‌های تثبیت پروفایل، به تفصیل به تکمیل این تخصص بپردازد و با توجه به علایق و اهداف شغلی فردی خود آن را تقویت کند. دانشجویان دوره کارشناسی هنر (BA) می‌توانند پروفایل تحصیلی خود را به طور مناسب در تئوری و عمل در هر دو ماژول تثبیت پروفایل تکمیل کنند

تحصیل در دانشگاه با تکمیل حداقل یک دوره عملیاتی آموزشی و آماده‌سازی و تقدیم پایان‌نامه علمی به پایان می‌رسد.

[b]دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ورزش کلن آلمان
دانشگاه ورزش آلمان با سیستم مدارک پیاپی، ده رشته کارشناسی ارشد (شامل تربیت بدنی) را ارائه می‌دهد. این مدارک در سطح بین‌المللی تأیید شده و پس از تکمیل، دانشجویان مدرک Master of Arts (M.A.)، Master of Science (M.Sc.) یا Master of Education (M.Ed.) دریافت می‌کنند. هر دوره کارشناسی ارشد شامل 120 واحد است و معمولاً در 4 ترم تکمیل می‌شود.
تاریخ شروع دوره‌ها و تعداد جایگاه‌های دانشگاه
دوره‌های کارشناسی ارشد همواره در ترم زمستانی آغاز می‌شوند. برای هر دوره کارشناسی ارشد، سالانه 30 جایگاه در دسترس است. نسبت معلم به دانشجو تضمین می‌کند که در طول دوره، تبادل شخصی و فشرده‌ای صورت خواهد گرفت.

[b]چگونگی ساختار دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه ورزش کلن آلمان
بسته به تمرکز فردی دانشجو، دوره‌های کارشناسی ارشد به شیوه‌های عملی یا تحقیقاتی تدریس می‌شوند. ماژول‌ها باید به عنوان بخشی از دوره کارشناسی ارشد تکمیل شوند و این ماژول‌ها می‌توانند درس‌های اجباری یا اختیاری باشند. هر ماژول شامل درس‌های مختلفی است که به طور موضوعی به یکدیگر مرتبط هستند (سخنرانی‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و غیره) و در چهار ترم توزیع می‌شوند. ده مدرک کارشناسی ارشد در دسترس بر اساس چهار سطح فرآیند تدریس می‌شوند


دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه ورزش آلمان به افرادی با موفقیت در تحصیلات کارشناسی اولیه (معمولاً B.A. یا B.Sc.) ارائه می‌شود. این و سایر الزامات ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد در مقررات مربوطه (مقررات ورود) تعیین شده است. این مقررات نیز فهرستی از اسناد مورد نیاز برای درخواست جایگاه در دوره‌های کارشناسی ارشد را ذکر می‌کند.

لطفاً توجه داشته باشید که حتی برای مدارک کارشناسی ارشد آلمانی، مهارت زبان انگلیسی (کار با مقالات، مقالات علمی، مطالعات و غیره) الزامی است.