کلیدستان

نسخه‌ی کامل: قیمت انواع توربین دندانپزشکی موجود در سایت دنتیوا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[color=rgba(0, 0, 0, 0)]در دندانپزشکی تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این تجهیزات، [/color][color=var(--wd-title-color)]توربین‌های دندانپزشکی[/color][color=rgba(0, 0, 0, 0)] است. [/color][color=rgba(0, 0, 0, 0)] دستگاهی است که به وسیلۀ هوای فشرده و از طریق شلنگ یونیت دنداپزشکی، به چرخش در می‌آید. انواع مختلفی از توربین‌های دندانپزشکی وجود دارند.[/color]
[color=var(--wd-title-color)]قیمت انواع توربین دندانپزشکی موجود در سایت دنتیوا
در ادامه به بررسی توربین‌های دندانپزشکی موجود در سایت دنتیوا می‌پردازیم.
[color=var(--wd-title-color)]۱. توربین برند گلدنت[/color]
توربین‌های برند گلدنت، به دلیل سرعت بالای خود، طرفداران زیادی  بین دندانپزشکان دارند. توربین‌های برند گلدنت، قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر توربین‌های دندانپزشکی داشته و مقرون به صرفه هستند. توربین‌های گلدنت در دو مدل A و B در بازار موجود هستند. وزن سبک توربین‌های گلدنت باعث سهولت کار دندانپزشکان می‌شود.
[color=var(--wd-title-color)]۲. توربین مدرن[/color]
توربین‌های مدرن ساخت کشور چین هستند. یکی از مزایای توربین‌های مدرن این است که حفر‌ه‌های ایریگیشن‌، متفاوتی دارند. توربین‌های مدرن قابل استفاده برای بزرگسالان و اطفال هستند. این توربین‌ها به دلیل ساخت بر اساس اصول ارگونومی و وزن کم، جزء پرفروش ترین توربی‌ها در دندانپزشکی هستند.
[color=var(--wd-title-color)]۳. توربین کوکسو[/color]
یکی دیگر از توربین‌های ساخت کشور چین، توربین‌های کوکسو هستند. توربین‌های کوکسو دارای چراغ‌های (LED) هستند. سرعت بالای توربین‌های کوکسو باعث جذب مشتریان بسیاری شده است. لازم به ذکر است که سایت دنتیوا توربین‌های کوکسو را بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشریان خود عرضه می‌کند.
وب‌سایت فروشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی دنتیوا، علاوه بر توربین کوکسو، توربین‌هایی از برندهای دیگر را هم به مشتریان خود عرضه می‌کند. برای خرید توربین مورد نظر خود کافی است به سایت دنتیوا مراجعه کرده و از بخش جست و جو نام توربین مورد نظر خود را سرچ کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید.
[/color]