کلیدستان

نسخه‌ی کامل: لیست بهترین کتاب های رمان ایرانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین کتاب رمان های ایرانی
رمان‌های فارسی داستان‌هایی هستند که زندگی ایرانیان را به تصویر می‌کشند. داستان ها اغلب درباره عشق، جنگ، سیاست و فرهنگ هستند. آنها همچنین مضامین مذهبی قوی دارند و معمولاً پایان خوشی دارند. در این وبلاگ به معروف ترین و بهترین کتاب های رمان ایرانی خواهیم پرداخت، همچنین شما علاقه مندان به کتاب های رمان برای خرید کتاب رمان می توانید به روشگاه اینترنتی انتشارات آذرباد مراجعه کنید.
معروف ترین رمان های ایرانی عبارتند از:
هزار و یک شب
این رمان قدیمی ترین رمان فارسی است که به بسیاری از زبان های دنیا ترجمه شده است. این اثر توسط شاهنامه فردوسی بین سالهای 977 تا 1010 میلادی نوشته شده است. این کتاب ایران باستان را از زمان پیدایش تا زمان فتح ایران توسط اسکندر در 330 قبل از میلاد توصیف می کند. داستان همچنین درباره خوبی در مقابل شر، عشق و دوستی، خیانت و انتقام با عناصر جادویی مانند جن و پری است.
برای خرید کتاب علمی تخیلی کلیک کنید.
ماجراهای امیر حمزه (امیر حمزه)
این کتاب توسط نظامی گنجوی در سال 1210 شمسی در زمان سلجوقیان نوشته شده است. ماجراهای امیر حمزه را روایت می کند که در زمان خود به عنوان قهرمانی شجاع شناخته می شد اما امروزه در کنار پهلوانان دیگری مانند آشیل یا هکتور از یونان یا رولان از فرانسه یا شاه آرتور از انگلستان یا یکی از جنگجویان بزرگ تاریخ به شمار می رود. رابین هود از انگلیس یا رستم از ایران و غیره...
برای خرید کتاب فانتزی کلیک کنید.
هزار خورشید پر زرق و برق (خسرو و شیرین) اثر خالد حسینی
هزار خورشید پر زرق و برق (خسرو و شیرین) رمانی نوشته خالد حسینی است که در مورد دو زن می گوید که در یک رابطه بد با شوهر یکدیگر گرفتار شده اند. هر دو با وجود شرایط سختی که دارند سعی می کنند زندگی خود را بگذرانند.
برای خرید کتاب های ترسناک کلیک کنید.
بادبادک باز اثر خالد حسینی
بادبادک باز یکی دیگر از رمان های خالد حسینی است که درباره امیر و حسن روایت می کند که از دوران کودکی با هم دوست بوده اند تا اینکه حسن مسلمان می شود و امیر تصمیم می گیرد به او خیانت کند.
[عکس: %DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-e1636196056835.jpg]
در ادامه فهرستی از بهترین رمان های ایرانی نوشته شده به زبان انگلیسی و یا ترجمه شده به انگلیسی آمده است. این فهرست شامل ۶ عنوان است که در بین ایرانی ها و غیر ایرانی ها بسیار محبوب هستند:
1. بوف کور (سروده قلیچخان) نوشته صادق هدایت (1926)
2. دوچرخه سوار کوهستان (بیکلهای خاکستری) اثر محمدعلی جمالزاده (1927)
3. عشق از تاریکی (رنگیناخت) نوشته صادق هدایت (1929)
4. بوف کور (سروده قلیچخان) نوشته صادق هدایت (1926)
5. دوچرخه سوار کوهستان (بیکلهای خاکستری) اثر محمدعلی جمالزاده (1927)
6. عشق از تاریکی (رنگیناخت) نوشته صادق هدایت (1929)
در آخر
انتشارات آذرباد معتبرترین فروشگاه کتاب در خیابان انقلاب تهران است که برای راحتی علاقه مندان به کتاب با وب سایت انتشارات آذرباد این امکان را فراهم ساخته تا به راحتی کتاب مورد علاقه خود را پیدا و تهیه کنند.