کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آموزش گلت ریش بلند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 داشتن ریش بلند و صاف شاید آرزوی بسیاری از جوانان باشد. امروزه در دنیای مدلینگ شاهد مدل های مختلفی از ریش هستیم که انصافا برخی از این مدل ها بر جذابیت چهره مردانه می افزایند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که ریش بلند نیاز به مراقبت بیشتری دارد. حتی افرادی که موهای مجعد دارند نیز می توانند با کمک «ژل ریش» ریش صاف و بلندی داشته باشند. جالب است بدانید که ژلات یکی از برندهای معروف تولید کننده این ماده شیمیایی است که به تدریج برای صاف کردن موها استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم قدم به قدم ریش بلند را توضیح دهیم.
بیشتر بخوانید: بهترین آرایشگاه مردانه در کرج
بهترین راه برای صاف کردن مو
 
اگر از آن دسته افرادی هستید که برای صاف کردن موهای خود دائماً با سشوار و اتو سر و کار دارید. از خواندن این مقاله تا انتها دریغ نکنید. روشی که امروزه برای صاف کردن مو در اکثر آرایشگاه ها استفاده می شود صاف کردن مو است. در واقع صاف کردن مو با استفاده از ژل یک راه حل طولانی مدت برای صاف نگه داشتن مو است.
 
مزیت این روش این است که مو بدون نیاز به استفاده از ابزارهای حرارتی برای مدت طولانی تری صاف می ماند. فر کردن مو هم برای موهای سر و هم برای موهای صورت (ریش) قابل انجام است. هر چه مدل مو بهتر انجام شود؛ ماندگاری بیشتری دارد.
 
مراحل گلت ریش بلند
 
اگرچه ریش بلند و مجعد می تواند برای خیلی ها جذاب باشد. اما روش نگهداری سخت تری دارد. روش های زیادی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید ریش های مجعد و مجعد را به ریش های کاملا صاف تبدیل کنید. از انواع ژل ها و محصولات نرم کننده گرفته تا روش های پیشرفته تری مانند ژلاتین.
معمولا راه حل های اساسی برای صاف کردن موهای کاملا مجعد جواب نمی دهد. فر کردن مو یکی از بهترین راه ها برای صاف کردن مو است.
مراحل ریش بلند به شرح زیر است:
 
مرحله اول: شستن مو
 
در مرحله اول باید موهای خود را با مواد شوینده مناسب بشویید و سپس با یک حوله تمیز خشک کنید. در این مرحله باید تا جایی که می توانید آب را فشار دهید تا موها رطوبت کمی داشته باشند. پس از آن، موهای خود را به آرامی برس بزنید تا تمام گره ها و برآمدگی ها از بین برود.
 
مرحله دوم: تقسیم بندی
 
اگر ریش خیلی بلند است باید تقسیم شود. برای این کار موهای خود را به 3-4 قسمت تقسیم کرده و با گیره آن را محکم نگه دارید. برای سهولت کار می توانید ابتدا موها را از وسط به دو قسمت و هر قسمت را به دو قسمت دیگر تقسیم کنید. مهم نیست که چند لایه را جدا می کنید. اگر کمتر باشد، توالت تمیزتری خواهید داشت.
 
مرحله سوم: زدن کرم به مو
بهتر است به آرایشگاه های معتبر مراجعه کنید. در این صورت می توانید از کیفیت مواد اولیه مصرفی مطمئن باشید. کرمی که برای ریش بلند خود استفاده می کنید؛ باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. برای این کار مقدار کمی از خامه را در دست بریزید و در کف دست پخش کنید. برای این کار از نقاط نزدیک به سر شروع کنید و کرم را تا انتهای موها پخش کنید.
 
مرحله 4: برس زدن مو
 
موهای خود را به آرامی برس بزنید. این باعث می شود کرم به طور یکنواخت روی موهای شما پخش شود. بعد از 20 دقیقه دو بار لایه به لایه موها را بمالید و مرحله قبل را تکرار کنید. بسته به استحکام و نوع مو این کار را به مدت 5 تا 10 دقیقه ادامه دهید. پس از آن موهای خود را با آب ولرم بشویید. سعی کنید تمام مواد را از روی موها پاک کنید. در غیر این صورت موها پس از صاف شدن می شکند.
 
مرحله پنجم: خشک کردن مو
 
در آخرین مرحله ریش بلند باید با حوله تا حد امکان رطوبت مو را بگیرید. سپس از خنثی کننده استفاده کنید. این کار را با اسفنج انجام دهید. بعد از 5 دقیقه موها را با دقت آبکشی کرده و سپس با حرارت ملایم خشک کنید.
 
نکات مهمی که باید در مورد صاف کردن ریش خود با ژلاتین بدانید
 
پس از اتمام صاف کردن موها با استفاده از اتو مو، بهتر است قبل از دوش گرفتن، روغن زیتون، روغن کنجد یا روغن بادام را به موهای خود بمالید و اجازه دهید حداقل نیم ساعت روی موهایتان بماند و سپس دوش بگیرید.
- مدت زمانی که مواد شیمیایی صاف کننده روی مو باقی می مانند مهم است. اگر این زمان کوتاه باشد، نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و اگر این زمان طولانی باشد یا مواد استفاده شده بی کیفیت باشد، پوست و مو آسیب می بیند.
سعی کنید بعد از گذاشتن ریش بلند از محصولات حاوی فرمالدئید استفاده نکنید.
- ترجیحاً صاف کردن مو با استفاده از اتو مو را به یک متخصص در این زمینه بسپارید.
- طلاکاری نباید در کمتر از 8 هفته انجام شود. زیرا باعث ریزش شدید مو می شود و آسیب جدی به مو وارد می کند.
- بعد از اینکه موهای خود را با استفاده از اتو مو صاف کردید، می توانید از بوتاکس مو برای تقویت موهای خود استفاده کنید.
 
هزینه گلت ریش بلند چقدر است؟
 
هزینه صاف کردن مو با استفاده از ژل با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. به طور کلی قیمت صاف کننده، دستمزد آرایشگاه و برند محصولات مورد استفاده برای ریش بلند در تعیین قیمت نهایی دخیل است.
در این مطلب با روش ریش بلند آشنا شدید. برای اینکه ژل مو دوام بیشتری داشته باشد، باید از آن مراقبت کنید. در این صورت می توانید برای مدتی نسبتا طولانی ریش صاف و بلند داشته باشید. ریش بلند نیاز به تجربه و مهارت دارد. بر این اساس پیشنهاد می شود به یک آرایشگاه مجهز و حرفه ای برای مو یا ریش مراجعه کنید.
آرایشگاه تیپ چین با کادری متخصص و مجرب می تواند انواع خدمات کوتاهی و آرایش موی مردانه را ارائه دهد. خدماتی مانند کوتاه کردن مو، رفع موهای زائد صورت، آرایش صورت داماد، ماساژ، پاکسازی پوست، کوتاه کردن موهای حیوانات خانگی و اصلاح سگ در منزل و غیره.
شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن تیپ چین، نوبت خود را رزرو کنید.