کلیدستان

نسخه‌ی کامل: معرفی کتاب 33 استراتژی جنگ اثر رابرت گرین
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
33 استراتژی جنگ یکی از کتاب‌های پرطرفدار رابرت گرین نویسندۀ آمریکایی است که در سال 2006 منتشر شد. رابرت گرین در این کتاب از استراتژی‌های تهاجمی و تدافعی صحبت کرده است که افراد می‌توانند آن‌ها را در هر لحظه از زندگی به کار ببرند.


ما دوست داریم دنیا مکانی دلپذیر باشید و همه با هم در آرامش کنار هم زندگی کنیم اما سال‌ها زندگی به ما نشان داده است که این خواسته آرزویی بیش نیست. جنگ و جدال و درگیری در این دنیا امری اجتناب‌ناپذیر است. حتی عزیزترین افراد زندگی ما نیز ممکن است یک روزی بر علیه ما شوند و از پشت به ما خنجر بزنند و حتی اگر چنین اتفاقی نیفتد در حوزۀ کاری، دست به هر کاری که بزنیم، دشمنانی خواهیم داشت، دشمنانی که برای شکست دادن ما هر کاری خواهند کرد. بنابراین اگر ما بلد نباشیم از خودمان دفاع کنیم در واقع در دنیا خواهیم باخت.

بسیار مهم است که درک کنید شما دائماً در حال جنگ هستید، حال با دوستان یا دشمنان، با رئيس یا با کارمندان. اکثر افراد دوست ندارند این واقعیت را بپذیرند یا به پذیرفتن آن اعتراف کنند چون ممکن است از نظر اجتماعی منزوی و طرد شوند. هر کس اما در زندگی مخالفانی دارد و در مقطعی از زندگی شاید خود شما هم یکی از عزیزان خود را فریب داده باشید. این واقعیت‌ها طبیعت انسان را به تصویر می‌کشد. انسان باید جسور و باهوش باشد تا بتواند با مشکلاتش مقابله کند. باید همیشه اهداف بلندمدت خود را در ذهن داشته باشیم و به جای درگیر شدن بیهوده، مبارزۀ درست را یاد بگیریم.
 
خواندن کتاب 33 استراتژی جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟
33 استراتژی جنگ یک کتاب خودیاری است که با هدف آموزش به خوانندگان در مورد حل مشکلات شخصی نوشته شده است. رابرت گرین در این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه یک رهبر باشید، برای هدف‌تان بجنگید و در سخت‌ترین شرایط زندگی آرامش خود را حفظ کنید و درست تصمیم بگیرید.
رابرت گرین معتقد است زمانی که ما استرس داریم تمام نیروی مغزمان به هدر می‌رود. زمانی که با انتقادات، تصمیم‌گیری‌ها و چالش‌های پیش‌بینی نشده مواجه می‌شویم بیش از حد واکنش نشان می‌دهیم. بدتر از آن این است که ما اغلب واکنش احساسی نشان می‌دهیم. مثلاً اگر نتوانید به درستی بر خودتان مسلط شوید ممکن است در محل کار بابت کوچک‌ترین چیزی واکنش افراطی از خود نشان دهید، خونسردی‌تان را از دست بدهید یا حتی ممکن است به کسی توهین کنید.

یکی از استراتژی‌های مهم رابرت گرین این است که شما باید یاد بگیرید که چطور زمانی که تحت فشار هستید هم آرام بمانید. صرف‌نظر از موقعیت شما باید حفظ آرامش و مصمم بودن را یاد بگیرید و اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنید و در واقع با خودتان از درون مبارزه کنید. هنگام مواجهه با ناملایمات زندگی باید یاد بگیرید برای لحظه‌ای دور از هیاهوی میدان جنگ به خود استراحت دهید، افکارتان را آرام کنید و بهترین تصمیم ممکن ‌ را بگیرید.

رابرت گرین
با توصیه‌ها و داستان‌هایش در کتاب 33 استراتژی جنگ به شما کمک می‌کند تا درگیری‌های روزانه مثل بحث و جدال با رئيس، مشتریان، خانواده و دوستان خود را حل کنید و در واقع طرف پیروز این درگیری‌ها باشید. او دانش مورد نیاز برای کنترل توانایی‌هایتان را در کتاب 33 استراتژی جنگ در اختیارتان قرار داده است تا بتوانید برتر از دیگران باشید.
می‌توانید کتاب اثر مرکب را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30 بوک تهیه نمایید.