کلیدستان

نسخه‌ی کامل: لباس کار زنانه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در دنیای امروز، هر شغلی در هر محیط کاری نیاز به یک پوششی خاص هستند. بعضی از این لباس کار عمومی و بعضی تخصصی تر می باشند. اگر شما در یک دفتر کار کرده باشید یا در یک جلسه شرکت کرده باشید، حتما با این چالش بزرگ لباس پوشیدن مواجه شده اید.
[عکس: 9-6.jpg]
امروزه، لباس های تجاری بیشتر از هر زمان دیگری گیج کننده تر می باشند و ایجاد یک تعادل کامل بین حرفه ای بودن و راحت بودن می تواند مشکل باشد. در این مقاله ما شما را برای خرید لباس کار شیک و زنانه راهنمایی خواهیم کرد.

لباس کار زنانه

از کت و شلوارهای رسمی گرفته تا طرح دار، تنوع های زیادی دارند. در این بین لباس کار زنانه اهمیت بالایی دارد. در کشور ما بیشتر زنان در بخش های اداری مشغول به کار می باشند. تعدادی از آنان جز کادر پزشکی می باشند که لباس های مخصوص خود را دارند.

لباس کار چیست

هنگام شروع یک کار جدید، این جمله می تواند شما را پر از استرس کند که لباس کار زنانه و شیک دقیقا چه می باشد؟ در هنگام خرید لباس کار شما باید دقت زیادی را به خرج دهید، چون اگر نامناسب باشد باعث ناامیدی، سردرگمی و نگرانی شما خواهد شد. در بعضی از محیط های کاری مثل بیمارستان لباس مشخصی دارند که تنوع خاصی در شکل و ظاهر آن ها وجود ندارد، فقش ممکن است کمی در جنس متفاوت باشند.
انواع لباس کار زنانه

امروزه خانم های زیادی در قشرهای مختلف حضور دارند و توانستند جیگاه مناسبی را در کسب و کار پیدا کنند. برای داشتن ظاهری مناسب، لباس کار زنانه و شیک که راحتی، ایمنی و تناسب با محیط کاری داشته باشد بسیار مهم است. اگر بخواهیم از یک دیدگاه متفاوتی نگاه کنیم این می باشد که لباس کار زنانه نشان دهنده تمایز برای حرفه کار و تخصص می باشد. این مهم است که شما چه نوع لباس کاری را می پوشید، همچنین برای خرید لباس کار زنانه باید بدانید که انواع این لباس های کار چه می باشند. اما منظور از خرید لباس کار چیست ؟

انواع لباس کار زنانه در ادامه مطلب آورده شده:

روپوش های پزشکی و پرستاری

روپوش های پزشکی به عنوان یک پوشش اصلی برای پزشکان، پرستاران و جراحان می باشد. علاوه بر آن این لباس یک محافظ در برابر آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های اجتماعی در برابر عفونت ها و مقاربت های بیماران بوده، همچنین بدلیل مقابله با چرک و آلودگی رنگ مانتو از قدیم تا الان سفید می باشد. جنس بکار رفته در تولید این روپوش ها به 3 دسته تقسیم می شود:

تترون(نازک ترین)
ترگال ساده(حد وسط)
ترگال کجراه(ضخیم ترین)

وجود پنبه در الیاف و تار و پور پارچه باعث مقاومت بالای این روپوش ها شده، همچنین وجود پلی استر باعث مقاومت بالا در شست و شو در دمای بالا می باشد که بیشتر پارچه ها در بازارترکیب این دو را در خود دارند.

لباس کار در محیط های کاری زنانه

در محیط های اداری مانند بانک ها یا مدارس، لباس های کار زنانه معمولا در دو نوع: مانتو شلوار و کت و شلوار می باشد که در رنگ و طرح ها مختلفی تولید شده. مانتوهای اداری یک مانتو رسمی و سنگین می باشند که امروزه انواع مختلفی از آن ها تولید می شود. یکی از ویژگی هایی که این مانتوها دارند ازپارچه های بسیار مناسب و بادوام بالا در دوخت استفاده می شود که با هر فصل و آب و هوایی تطبیق دارد. این مانتوها چون همیشه خانم های شاغل از آن ها استفاده می کنند یک مانتو ترند و همیشه رو مد به حساب می آید.
منبع: خرید لباس کار
شما میتونید برای یافتن پاسخ لباس کار به سایت تنظیف مارکت مراجعه کنید
https://tanzifmarket.com/product/15/%D9%...%B1%DA%A9/
قیمت تنظیف، هزینه‌ای است که برای تمیز کردن و بهداشتی کردن محیط‌های مختلف از جمله منازل، محل کارها، خودروها و... پرداخت می‌شود. این هزینه به عواملی چون ابزار و تجهیزات مورد استفاده، نوع خدمات ارائه شده و مساحت محیط تعریف شده است. در برخی موارد، شرکت‌های تنظیفات با توجه به نوع خدمات و مساحت محیط، قیمت‌های متفاوتی را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. اما با توجه به اینکه این خدمات به صورت روزانه و یا دوره‌ای صورت می‌گیرند، قیمت تنظیف نیز باید با توجه به طول دوره تعیین شود. 
کفش کار از دیگر لوازم سایت  یکی از مهم‌ترین وسایل حفاظتی در محیط کار است. این کفش‌ها به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، می‌توانند به راحتی از آسیب‌های جانبی و تصادفات کاری جلوگیری کنند. برای این منظور، باید از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده شود.

جنس رویه، زیره و بخش داخلی کفش باید با مواد مقاوم در برابر آسیب ساخته شده باشند. همچنین، باید دارای پوشش فولادی یا پلاستیکی برای حفاظت از پاها در برابر ضربات و فشار باشند. قابلیت تنظیم کفش کار نیز بسیار مهم است و باید دارای بندهای قابل تنظیم و فشار قابل تنظیم باشند.

کفش کار باید برای استفاده روزانه راحت باشد و دارای پارچه‌های نرم و مناسب برای تنفس پوست باشند. این ویژگی می‌تواند از تعریق و بوی نامطبوع جلوگیری کند. همچنین، باید دارای قابلیت جذب شوک و لرزش باشند تا از آسیب به ستون فقرات جلوگیری شود.

امنیت نیز یکی از ویژگی‌های مهم کفش کار است. باید دارای پوشش فولادی یا پلاستیکی برای حفاظت از پاها در برابر ضربات و فشار باشند. همچنین، باید دارای قابلیت ضد لغزش باشند تا از سقوط و تصادفات جلوگیری شود.

استحکام کفش کار نیز بسیار مهم است. باید دارای قابلیت تحمل فشار و ضربه باشند تا از خراب شدن زودرس کفش جلوگیری شود. همچنین، باید دارای قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب باشند.

در نهایت، برای خرید کفش کار، باید به ویژگی‌های فوق توجه کرد و کفشی با کیفیت و مقاوم انتخاب کرد. در فروشگاه تنظیف، می‌توانید انواع کفش کار با ویژگی‌های مطلوب را به قیمت مناسب پیدا کنید.