کلیدستان

نسخه‌ی کامل: معرفی کتاب معجزه‌ی شکرگزاری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کتاب معجزه شکرگزاری با نقل‌قولی زیبا از رولد دال (Roald Dahl)، نویسنده کتاب کودکان، شروع می‌شود:
کسانی که به جادو اعتقاد ندارند، هرگز آن را پیدا نخواهند کرد.
همهٔ ما وقتی کودک بودیم از کوچک‌ترین اتفاقات به هیجان می‌آمدیم و شور و شوقی وصف‌ناشدنی برای دیدن یک پروانه، قطره شبنمی روی گل‌ها و یا تماشای ستارگان در آسمان شب داشتیم. اما به‌ مرور زندگی روزمره قدرت به شگفت درآمدن را از ما گرفت و غباری بر روح ما نشست که از دیدن این معجزات کوچک ناتوان شدیم، از آن‌ پس تنها کمبودها و ناتوانی‌ها و جای خالی‌ها بود که به چشم‌مان آمد. راندا برن در این کتاب ما را به‌ مرور دوبارهٔ معجزات کوچک زندگی‌مان فرا می‌خواند و نشان می‌دهد چگونه قدرت قدردانی برای همین معجزات کوچک می‌تواند ما را در راه رسیدن به اهداف بزرگ‌تر و حال بهتر یاری کند.
مقایسه چاپ‌های مختلف و نشرها 
کتاب معجزه شکرگزاری بارها در ایران توسط مترجمین و نشرهای مختلف عرضه شده است. این کتاب شامل 28 تمرین است اما برخی از ترجمه‌های آن فقط  26 تمرین را منتشر کرده‌اند. نشر صدای معاصر متن کامل این کتاب را با ترجمۀ آقای وامق عسکری منتشر کرده است
با این کتاب، به مدت 28 روز، در تمرین شکرگزاری متفاوتی شرکت خواهید کرد که شامل سپاس‌گزاری و آمیختن همۀ جهات زندگی شما با جادوی شکرگزاری است. تمرین‌ها در همۀ جنبه‌ها هستند. مثلاً یکی از تمرین‌ها سپاسگزاری برای روابط است و دیگری سپاسگزاری برای سلامتی. کتاب معجزه شکرگزاری به‌گونه‌ای تنظیم شده که به همۀ این ابعاد بپردازد و همۀ جهات زندگی‌تان را با شادی پر کند.
هرکس برای آنچه که هست قدرشناس باشد، بیشتر و در حد فراوانی به او ارزانی می‌شود. کسی که برای آنچه که هست شاکر نباشد، حتی هرآنچه که دارد از او بازستانیده خواهد شد.


برای تهیه و دسترسی راحت و سریع به این کتاب می‌توانید به سیات 30بوک مراجعه کنید. Butterfly