کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایندگی فروش کالباس بر فیمار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فیمار را می توان سازنده ی یکی از بهترین دستگاه های اسلایسر نامید که به سبب تکنولوژی به روزی که در ساخت این تجهیزات بکار می رود، لقب عالی ترین را در بازار داخلی و خارجی عنوان گرفته اند. کار بریدن از وظایف این دستگاه های کالباس است، بدین شکل که شما با تهیه کالباس بر رومیزی فیمار که انتخاب هر کدام از این دو مدل بنا به نیاز کاری شما انجام می شود، می توانید کاری بریدن کالباس را انجام دهید. شما با قرار دادن کالباس بر روی دسته درجه و تکان دادن دسته به سمت تیغه می توانید عملیات برش را شروع کنید. 
[عکس: fimar-meat-slicer--300x150.jpg]
فیمار در زمینه ی تولید سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی منجمله چرخ گوشت، میکسر، خلال کن و … نیز فعالیت می کند، به همین دلیل است که می توان این برند را یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان در بازار معرفی نمود که توانسته با ظهور دستگاه هایی که بر پایه کیفیت و مرغوبیت بنا شده اند، یک انقلاب بزرگ در ساخت کالباس بر ارائه نماید. 
کالباس بر صنعتی فیمار، در دو مدل یکی با سایز تیغه 27.5 و دیگری با سایز 30 ساتی متر ساخته و در دسترس عموم قرار داده شده است. ظاهر این محصولات زیبا، خاص و شیک بوده و با یک نگاه کردن به آن ها نیز شما هم بی شک شیفته ی این اسلایسر ها خواهید شد! در تعریف از عملکرد نیز باید اغراق به خرج دهیم چرا که مثل و مانند این دستگاه ها را یافت نمی کنید. از بکارگیری قطعات داخلی گرفته تا ساختار آن همگی از بهترین متریال هستند که منجر به خروجی دستگاهی شده است که آن را یکی از خوبترین محصولات قرار گرفته در بین مصرف کنندگان معرفی می کنند. 
شما با خرید این کالباس بر ایتالیایی، بی شک رونق را به کسب و کار خود می برید! چرا که می توانید سرعت را افزایش و به موجب آن با بازدهی بیشتر، رونق را به کار خود ببرید. 
همانطور که گفته شد، این دستگاه های برش ژامبون در دو مدل به مصرف می رسند. در واقع فیمار را می توان سازنده ی کالباس بر فروشگاهی و صنعتی نامید که توانسته این دو سیستم برش را مناسب استفاده برای انواع صنایع قرار دهد. 
کالباس بر تیغه 27.5 سانت فیمار را در محیط های کم حجم استفاده نمایید! چنانچه نیاز به خرید اسلایسری دارید که بتوانید در سوپرمارکت ها، فروشگاه های پروتئینی کوچک، رستوران ها و … از آن استفاده نمایید، این مورد بهترین گزینه ی انتخاب برای شماست. این دستگاه ابعادی برابر با 62 × 44 × 39 سانتی متر دارد که به راحتی نیز قابل حمل برای مصرف کننده نیز خواهد بود. بدنه این دستگاه را آلومینیوم با روکشی از آنودایز می سازد. تیغه آن نیز از استیل است. استیل فلزی مقاوم و مستحکم بوده که به راحتی می تواند این تیغ تیز، کالباس را برش دهد. 
این دستگاه را موتوری با قدرت 0/3 اسب بخار می سازد که این قدرت شگفت انگیز سبب بروز عملکردی فوق العاده برای کاربر می گردد. شما حتی می توانید به راحتی ضخامت برش آن را نیز تنظیم نمایید، یعنی مطابق با نیاز مصرف کننده ضخامت ژامبون را تغییر دهید. 
کالباس بر فیمار مدل H300N: بدنه ی ای از آلومینیوم، تیغ ای با اندازه ی 300 میلیمتر و جنس استیل، ابعادی به اندازه ی 62 × 44 × 39 سانتی متر، موتوری به قدرت 0/3 اسب بخار، ضخامت برش قابل تنظیم و طول برش 28 سانتی متر دارد.