کلیدستان

نسخه‌ی کامل: 5 ویژگی مهم یک فاکتور آنلاین که باید بدانید!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
حتما تا به حال این چالش را داشتید که به دلیل استفاده بی رویه از کاغذ برای ثبت امور اداری، با حجم زیادی از اسناد در محیط کار خود رو به رو شده اید! قسمت بدتر ماجرا این است که در اکثر مواقع، داده ها به شکل نادرست در فاکتور ثبت شده است!

اما امروز به کمک فاکتورهای آنلاین، مشتریان از تجربه پرداخت سریع و بدون معطلی لذت می برند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با مزیت های استفاده از آن آشنا کنیم.

آیا می دانستید یکی از مهم ترین قابلیت های فاکتور آنلاین اندروید که توسط تیم چرتکه طراحی شده امکان شخصی سازی آن است؟ به عنوان مثال شما می توانید لوگوی شرکت خود را در بالای فاکتور درج کرده و به جز موارد خاص، میزان تخفیف و مالیات را از آن حذف نمایید

تفاوت فاکتور آفلاین و آنلاین
برای اینکه بیشتر با مزایای استفاده از فاکتورهای آنلاین آشنا شویم، بهتر است ابتدا تفاوت آن با فاکتور آفلاین را بدانیم. در ادامه به مقایسه این دو پرداخته ایم.

• در استفاده از فاکتور آفلاین تنها می توان سوابق و میزان فروش را در شرکت یا فروشگاه بررسی کرد.
• تنها با استفاده از یک سیستم می توان فروش را انجام داد.
• امکان گم شدن اسناد و از دست رفتن اطلاعات مهم با تعویض سیستم وجود دارد.
• امکان پیگیری سوابق پرداخت ها به شکل کاملا حرفه ای و مدرن
و اما...

مزایای فاکتور آنلاین اندروید:

• افزایش سرعت در ثبت پرداختی ها
• در دسترس بودن اطلاعات در هر دستگاه و امنیت بالای آن ها
• با تعویض سیستم می توان داده های ذخیره شده را بازیابی کرد.

آشنایی بیشتر با فاکتور آنلاین و مزایای آن می تواند سبب ایجاد تحول عظیمی در کسب و کار شما شود.



نرم افزار فاکتور آنلاین یا نرم افزار حسابداری؟


یک سوال مهم که حتما برای شما هم ایجاد شده این است که برای انجام امور مالی کسب و کار خود، به نرم افزار حسابداری نیاز دارم یا برنامه ساده صدور فاکتور آنلاین اندروید؟

در جواب باید بگوییم که برای ثبت دقیق پرداختی های مشتریان و عدم ایجاد خطا، وجود هر دو نرم افزار ضروری است.

نرم افزار فاکتورساز همان طور که از نامش پیداست، عملیات صدور فاکتور را با سرعت بالا و به روشی کاربردی انجام می دهد. اما نرم افزار حسابداری آنلاین برای کلیه گزارش های سود و زیان، فعالیت سهام داران و… ضروری است.

قطعا تهیه هر دو نرم افزار در کنار دیگر مخارج کسب و کار، برای شما بسیار پرهزینه خواهد بود. بنابراین ممکن است فکر کنید که یکی از این دو را تهیه می کنم و امور دیگر را به صورت دستی انجام می دهم!

توجه داشته باشید که این تصمیم می تواند دردسرهای بزرگی را در کسب و کار شما ایجاد کند و اصلا پیشنهاد نمی شود.

و اما…

تیم چرتکه برای حل این مشکل، امکان تهیه نرم افزار حسابداری آنلاین و آفلاین همراه با فاکتور ساز آنلاین را برای شما فراهم کرده است!

مهم ترین ویژگی های فاکتور آنلاین

اگر تصمیم به خرید نرم افزار حسابداری و استفاده از فاکتور آنلاین اندروید دارید، ابتدا لازم است با ویژگی های مهم آن آشنا شوید. مهم ترین مشخصات فاکتورهای آنلاین عبارتند از:

داشتن شماره: داشتن شماره فاکتور کمک می کند تا بتوانید به ترتیب اسناد را مرتب کرده و بر این اساس، فاکتورهای پرداخت شده و نشده را به راحتی تفکیک کنید.
تاریخ ارسال: تاریخ از مهم ترین مؤلفه هایی است که باید در یک فاکتور وجود داشته باشد. به کمک آن می توان فاکتورها را بهتر مدیریت کرد و تاریخ تسویه نیز به صورت خودکار محاسبه می گردد.
اطلاعات لازم برای کسب و کار شما: همان طور که در نسخه کاغذی فاکتور لازم است اطلاعات کسب و کارها قید شود، در این فاکتور هم ضروری است تمامی مشخصات از جمله: آدرس، شماره تلفن و… ذکر شود. علت اهمیت بالای این اطلاعات این است که مشتریان بتوانند از طریق راه های ارتباطی مختلف با کسب وکار شما در ارتباط باشند.
اطلاعات مشتری: به منظور انجام کارهای حسابداری و ثبت شخصات افراد در باشگاه مشتریان، ثبت این اطلاعات هم بسیار مهم و ضروری است.
ویژگی های محصول یا خدمات: یک فاکتور آنلاین اندروید ایده آل باید تمامی مشخصات محصول فروخته شده را داشته باشد تا مشتری بتواند جزئیات خدماتی که دریافت می کند را به خوبی مشاهده کند.

منبع : فاکتور آنلاین چرتکه