کلیدستان

نسخه‌ی کامل: عطر و ادکلن های آمواج برند برتر عطرهای جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
برای بیش از 35 سال، عطرهای آمواج مترادف با میراث و برتری خارق العاده صنعت عطر بوده است. آمواج، به عنوان یک برند جهانی عطر، همواره به نوآوری و توسعه عطرهای درجه یک که از مواد کمیاب و مواد اولیه درجه یک از سراسر جهان استفاده می‌کنند، متعهد بوده است. آمواج با مدیریت اجرایی «دیوید کریکمور» رویکردی بسیار خلاقانه و نوآورانه در تمامی محصولات خود در پیش گرفته است. از سال 2006 به بعد، کریک مور و کریستوفر چانگ، معروف به مدیر خلاق، آمواج را با هم به روز کردند و آن را به سطح یک برند مدرن، محبوب و شناخته شده بین المللی رساندند. امروزه نام آمواج مخفف نوآوری و صداقت بی چون و چرا است.
عطرهای آمواج که بر اساس دستورالعمل های الهام بخش کریستوفر چانگ تصفیه شده اند، با ترکیباتی فرموله شده اند که توسط عطرسازان مشهور جهان در پاریس، گراس، ژنو و نیویورک فرموله شده اند. چانگ حس ذاتی دارد که چگونه دستورالعمل های الهام گرفته عطرسازانی را که برای کار با آنها انتخاب می کند تفسیر کند و از برندی حمایت کند که مسیر خودش را دنبال می کند نه دیگران.
خط عطرهای سطح بالا شامل طیف گسترده ای از عطرها است که در قالب چهار مجموعه محصول ارائه می شود: Main Line، Library، Midnight Flower و Secret Garden. این چهار مجموعه خلاقیت زیادی را نشان می دهد.
آمواز مجموعه ای از محصولات حمام و مراقبت از بدن شامل صابون، کرم دست، ژل حمام، کرم و لوسیون بدن با چندین رایحه شاخص دارد. چند سال پیش مجموعه ای خانگی از شمع ها و عطرها (رایحه های ملایم و دلپذیر و رایحه های دیگر که مخصوص کلکسیون خانگی طراحی شده اند) به بازار عرضه شد. مجموعه ای مجلل از اجناس چرمی منحصر به فرد دست ساز ایتالیا با عناصری مانند چرم مرغوب و چرم عجیب و غریب، این مجموعه را با سری جدید روسری های ابریشمی تکمیل می کند.
امروزه امواج 19 فروشگاه مستقل در شهرهایی مانند لندن، رم، میلان، کوالالامپور، دبی، ابوظبی، بحرین، مسقط، جده، کویت و دوحه دارد.
همچنین، آمواج شبکه توزیع بین المللی گسترده ای را ایجاد کرده است که محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند. در حال حاضر این برند در 70 کشور جهان به فروش می رسد، بنابراین برند آمواج را می توان در بسیاری از فروشگاه های معروف دنیا یافت. مانند Harrods و Selfridges در لندن، Lane Crawford در هنگ کنگ، Hiland Beauty در تهران، Bloomongdales و Harvey Nichols در دبی، Tangs در سنگاپور، David Jones در استرالیا، KadeWe در برلین، Gum و Tsum در مسکو، Bon Genie در ژنو و برگدورف گودمن شهر نیویورک و سایر شهرهای جهان.
محصولات متنوع، جذاب و چشم نواز Amwaj مترادف با سبک زندگی است که فقط باهوش ترین مشتریان بین المللی آرزوی آن را دارند. این برند مورد علاقه مشتریانی با اعتماد به نفس و با فرهنگ و خوش سفر است که از پوشیدن لباس‌های خاص، غیرمعمول و متمایز نمی‌ترسند تا در مکان‌های عمومی برجسته شوند. کسانی که از عالی ترین عطرها قدردانی می کنند. آنها از جمله تعداد فزاینده عاشقان آماواج هستند.
برند عطر Amouage در اصل یک شرکت عطر و ادکلن از عمان است. این تولید کننده عطر و ادکلن تاکنون بیش از 60 عطر و ادکلن با برند آمواج تولید کرده است. Amouage وارد بازار عطر و ادکلن شده است. آمواج امواج فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرد و از همان سال وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطر و ادکلن های این شرکت عمدتاً مخصوص بانوان می باشد. لیست عطر و ادکلن های این برند را در انتهای توضیحات مشاهده می کنید.
عطر آمواژ - آمواژ - ادکلن آمواژ - آمواژ سلطان سید حمد بن حمود بو سعید موسس این برند آرزوی احیای هنر عطرسازی عربی را در منطقه داشت. در عمان، او مشتاق به نمایش گذاشتن هنر عرب در عطرسازی و تولید بود و در مراقبت از پوست، با ایجاد یک مرکز تولید لوازم آرایشی، برند Amwaj را در مسقط به مرحله تولید رساند. امواج یا موج خودمان در سال 1983 توسط سلطان عمان و با کمک متخصصان فرانسوی تأسیس شد. امواج قارچ است; ادویه جات، مواد سنتی مانند پرتقال و گل های شرقی و محلی همراه با طعم ها و عطرهای مدرن استفاده می شود.
اولین عطر این برند که اکنون با نام جدید Golden Wave در بازار شناخته می شود، در سال 1983 توسط فرانسوی Guy Robert (عطرساز برندهایی مانند Dior و Hermès) ساخته و در بازار عرضه شد. شکل تقریباً تمام شیشه های عطر زنانه یادآور گنبد مسجد راوی مسقط است، در حالی که عطر مردانه شبیه خنجر سنتی عمانی است.
این برند تا به امروز بیش از 60 عطر منتشر کرده است. این برند در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای لوکس دنیا شناخته می شود.



نقل قول:منبع:
hillandbeauty.com
[url=https://hilandbeauty.com/fa][/url]