کلیدستان

نسخه‌ی کامل: علم و هنر عشق‌بازی با زن+تحریک جنسی و عشق بازی با همسر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هنر عشق بازی با زن: عشق‌بازی با زن، ترکیبی از هنر و علم است. و مانند هر هنرمند بزرگی، مرد برای هنرآفرینی به اندکی الهام نیاز دارد. عشق بازی که به انگلیسی به آن foreplay می‌گویند عبارت است از آماده شدن برای رابطه جنسی. رابطه جنسی تنها عبارت از عمل دخول نمی‌باشد زیرا در اینصورت تفاوتی با خودارضایی نخواهد داشت.
آنچه رابطه جنسی را جذاب می‌کند عشق بازی است که پیش از رابطه جنسی شروع می‌شود. گاهی لازم است عشق بازی از چند ساعت قبل آغاز شود.
یادتان باشد میزان زمان متوسطی که یک زن برای رسیدن به ارگاسم حین خودارضایی نیاز دارد، حدود ده دقیقه است و این سورپرایز بزرگی است، چون یک مرد هم برای رسیدن به ارگاسم حین خودارضایی به ده دقیقه زمان نیاز دارد. به عبارت دیگر، این به آن معنا نیست که زنان به پیشنوازی پیش از رابطه‌ی جنسی نیاز بی‌پایان دارند و مردان ندارند.
زنان برای خودارضایی شمع روشن‌نمی‌کنند، موسیقی رمانتیک گوش‌نمی‌دهند و زمان زیادی هم طول‌نمی‌کشد تا ارضا شوند.
اگر کمی مهارت داشته‌باشید و او تمایل داشته‌باشد، می‌توانید شریک‌تان را به‌راحتی تحریک‌کنید. هر برخورد جنسی لزوما نباید شامل ۴ وعده‌غذایی باشد. به آن به‌عنوان بخش‌هایی بنگرید که هر آنچه را که می‌خواهید، در هرشب می‌توانید جداگانه انتخاب‌کنید.
مهمترین چیزی‌که باید به‌یاد داشته‌باشید اینست که سکس‌خوب قرارست برای هردوی شما سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد.
در عشق بازی و سکس خوب نیازی نیست نگران نحوه عملکردتان باشید. نیاز نیست نگران میزان تحریک‌شدگی او یا میزان سختی نعوظتان باشید. تعریف سکس نباید در ذهن مساوی دخول باشد. عشق بازی و سکس یک مفهوم ندارند. می‌توان یک رابطه‌جنسی خوب و باکیفیت داشت ولکن دخولی نیز صورت‌نگیرد.
در یک سکس خوب همیشه کار سرگرم‌کننده‌ای هست که انجام‌بدهید، خواه او خیس‌باشد یا نباشد، خواه نعوظتان سخت‌باشد یا نباشد.
بهترین کاری که می‌توانید انجام بدهید اینست که هردو لذت ببرید و به‌یکدیگر لذت بدهید. اگر شما اوقات خوشی داشته‌باشید، او هم اوقات خوشی خواهد داشت. اگر او اوقات خوبی داشته باشد، شما هم اوقات خوشی خواهید داشت. چیزی‌که برای زن خوب است، برای مرد هم خوب است و چیزی‌که برای مرد خوب است، برای زن هم خوبست.



زوج درمانگر خوب در تهران