۱۴۰۱/۱۰/۰۷, ۰۲:۲۷ ب.ظ
از آنجا که روانشناسی تربیتی به آموزش و یادگیری در موقعیت تعلیم و تربیت اختصاص یافته است و علم و تمرین در آن نقش مهمی دارد،
دانش مربوط به حوزههای علمی این رشته از نظریه و پژوهش ناشی از کار روانشناسان تربیتی استخراج شده است
و بحثهای جدی در رابطه با این موضوع که تا چه میزان آموزش بر پایه علم استوار است،
در برابر این موضوع که چه حد بر اساس هنر است، مطرح میگردد.
به عنوان یک علم، هدف روانشناسی تربیتی فراهم آوردن دانشهای پژوهشی است
که شما بتوانید به صورت مؤثر از آنها در کلاس استفاده نمایید.
اما دانش ناشی از علم به تنهایی نمیتواند تمام موفقیتهایی را که در تدریس با آن مواجه هستید را تضمین نماید
و این جایی است که تدریس، یک هنر در نظر گرفته میشود.
روانشناس نوجوان در تهران
دانش مربوط به حوزههای علمی این رشته از نظریه و پژوهش ناشی از کار روانشناسان تربیتی استخراج شده است
و بحثهای جدی در رابطه با این موضوع که تا چه میزان آموزش بر پایه علم استوار است،
در برابر این موضوع که چه حد بر اساس هنر است، مطرح میگردد.
به عنوان یک علم، هدف روانشناسی تربیتی فراهم آوردن دانشهای پژوهشی است
که شما بتوانید به صورت مؤثر از آنها در کلاس استفاده نمایید.
اما دانش ناشی از علم به تنهایی نمیتواند تمام موفقیتهایی را که در تدریس با آن مواجه هستید را تضمین نماید
و این جایی است که تدریس، یک هنر در نظر گرفته میشود.
روانشناس نوجوان در تهران