کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید دستگاه مرغ خرد کن امگا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دستگاه مرغ خرد کن امگا یک محصول کاربردی جهت استفاده در فروشگاه های فراورده های گوشتی، قصابی ها و کارخانجات بسته بندی مرغ و گوشت است. این محصول که به تازگی در گروه تولیدات کارخانه امگا صد صنعت آرا قرار گرفته است جهت برش انواع طیور از قبیل مرغ، شتر مرغ، بوقلمون و … طراحی شده است. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه میتوان به داشتن محافظ دست جهت ایمنی در کار و نیز سوئیچ های ایمنی قطع کننده جریان برق اشاره نمود که خطرات احتمالی را به حداقل رسانده است.

[عکس: Omega-SC300-chicken-shredder.jpg]

مرغ خرد کن امگا محصولی صنعتی در جهت برش دادن و ریز کردن گوشت مرغ است که برای استفاده در انواع محیط ها از جمله هتل ها، غذاخوری ها و آشپزخانه های صنعتی توصیه می شود. این شرکت ( امگا ) محصولاتی را طراحی کرده که با تنوع 3 مدل در دسترس قرار گرفته اند که ساخت آن ها بر پایه بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه بوده لذا دستگاه هایی را روانه بازار نموده است که می توان گفت یکی از بهترین هستند. بدنه ی این محصولات تماماً از استیل است که کیفیت را در محصول چند برابر می سازد. این محصولات از قدرت موتور عالی برخوردارند لذا در کنار داشتن تیغه های تیز و برنده و سوئیچ اطمینان می توان این محصول را دستگاهی لایق و درخور توجه معرفی نمود. 

طراحی دقیق و منحصر به فرد این محصول در کنار تیغه استیل از آسیب رسیدن به گوشت مرغ جلوگیری میکند و برش های تمیز و یک دستی را به کاربر ارائه میدهد. مرغ خرد کن امگا با تیغه 25 سانتی متری و 30 سانتی متری قابل ارائه است. این محصول در آل اسکیل به همراه یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشود.