کلیدستان

نسخه‌ی کامل: میکرو صنعت هامون تولید کننده ابزار صنعتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ذکر شده با کدهای مختلف ابعاد مختلفی دارند.یکی دیگر از تجهیزا دستگاه های فرز گونیا می باشد  گونیا تعامد دو سطح نسبت به یکدیگر را نشان می دهد. آزمودنیها در دو روز متفاوت که حداقل 24 ساعت از فعالیت بدنیشان گذشته بود، طبق زمانبندی محقق در محل آزمایشگاه حضور یافتند که روز اول به معاینات بالینی (اندازهگیری وزن و قد) و روز دوم به انجام نشانهگذاری، پروتکل گرم کردن (10 دقیقه دوی نرم، حرکات کششی و قدرتی اختصاصی اندام تحتانی) و انجام پروتکل مانور برش جانبی ونمونهبرداری کینماتیکی اختصاص داده شد. دادههای کینماتیکی پای غیربرتر بررسی شد. بیشتر رشتههای ورزشی در محیطی باز و غیرقابلپیشبینی اجرا میشوند و بازیکنان ممکن است پس از فرود بلافاصله نیاز به انجام یک برش داشته باشند؛ همچنین بنا بر مطالعات پیشین، شیوع آسیبهای زانو و بهخصوص آسیب رباط متقاطع قدامی در زنان بیشتر از مردان است و نیز ازآنجاکه با بررسی تغییرات پارامترهای کینماتیکی حین حرکات ورزشی، میتوان گامی مؤثر در آموزش و تعیین روشهای تمرینی مناسب برای پیشگیری از آسیب رباط متقاطع قدامی بهخصوص در رده سنی نوجوان برداشت، در این راستا هدف از انجام تحقیق حاضر، مقایسه پارامترهای کینماتیکی منتخب اندام تحتانی قبل و بعد از خستگی در طی مانور برش پیشبینیشده و غیرقابلپیشبینی در دختران نوجوان شهر کرمان بود.
میز صلیبی
درباره گیره های صنعتی بدانید
درنهایت با توجه به اینکه مطالعهای با هدف بررسی کینماتیک سهبعدی زانو حین انجام مانور برش در شرایط نزدیک به رشتههای ورزشی همراه با ایجاد فاکتورهای ایجادشده در حین ورزش یافت نشد، هدف از انجام مطالعه حاضر، مقایسه کینماتیک سهبعدی مانور برش در شرایط پیشبینیشده و غیرقابلپیشبینی در زمان قبل و بعد از خستگی، برای شناخت هرچه بهتر شاخصهای کینماتیکی در وضعیتهای خطرزا بود. برای جلوگیری از آسیبهای ورزشی و تبعات روانی و جسمانی ناشی از آن و همچنین ارتقای سطح مسابقات، میتوان از آموزش صحیح تکنیکها و روش تمرینی مناسب برای کاهش اثرات خستگی و مهارت پیشبینی بهره گرفت. همانطور که گفته شد پیشگیری از آسیبهای اندام تحتانی بهخصوص آسیب رباط متقاطع قدامی در رشتههای ورزشی مختلف، به شناخت عوامل خطرزای احتمالی و مشخص شدن روشهای پیشگیری از آنها وابسته است؛ بنابراین مکانیسمهای خطرزا و ریسک فاکتورهایی مانند خستگی و همچنین باز بودن و غیرقابلپیشبینی بودن مهارتهای ورزشی احتمالاً میتواند در تغییر پارامترهای کینماتیکی اندام تحتانی و بروز آسیب رباط متقاطع قدامی نقش مهمی را ایفا کند.
امار و ابعاد میز های زیر دریلی
آنالیز آماری دادههای بهدستآمده با استفاده از نرمافزار SPSS نسخه 22 انجام شد. همچنین از نظر شکل ظاهری گونیا طبقه بندی دیگری هم دارد گونیا را برای افزایش مقاومت شیارهایی را روی آن تعبیه می کنند این کار هم مقاومت گونیا را افزایش می دهد و هم گونیا را سبکتر می کند.یکی از تجهیزات مورد نیاز فرزکاری و دستگاه های فرز کلت و فشنگی می باشد. این ساعت یک ساعت مسافرتی میباشد که روی آن میناکاری زیبایی صورت گرفته برای سهولت در حمل آن دستهای تعبیه شده است. در حین انجام مراحل تستگیری سعی شد که شرایط قابلکنترل ازجمله روشنایی، دما، سروصدا و مراحل تستگیری برای تمامی آزمودنیها یکسان باشد تا فقط تأثیر متغیرهای مستقل اندازهگیری شود. ؛ سپس آزمودنیها در مسیر تعیینشده با حداکثر سرعت خود، مانور برش صحیح را به صورت قابلپیشبینی (سمت پای برتر) و غیرقابلپیشبینی (سمت حرکت با چراغ) هرکدام سه مرتبه و با ترتیب تصادفی (به گونهای که تعدادی از آزمودنیها ابتدا مانور پیشبینیشده و تعداد دیگر ابتدا مانور غیرقابلپیشبینی) اجرا کردند و حرکات آنان ضبط و آنالیز شد. در مرحله بعد، آزمودنی با اجرای آزمون زیربیشینه بروس با استفاده از تردمیل h/p/cosmos-mercury (مدل cos 10198، ساخت آمریکا) و با اعلام درجه حداکثر شدت فعالیت طبق مقیاس بورگ به حداکثر میزان خستگی رسید و درنهایت پس از اتمام پروتکل بروس، مجدداً مانور برش قابلپیشبینی و غیرقابلپیشبینی را اجرا کرد.
گیره زیر دریلی چیست
بر مبنای مدارک موجود نخستین کسی که به محاسبات نظری ساعت های آفتابی توجه کرد و باعث رواج آنها شد، آنکسیماندر اهل ملطیه در قرن ۶ پیش از میلاد بود. از مشخصه های دیگر این میز صلیبی می توان به دو محوره بودن آن اشاره کرد که امکان استفاده از آن برای حرکات طولی و عرضی و همچنین عقب و جلو را بطور همزمان فراهم کرده، تا کاربر با دسترسی کامل فعالیت های خود را در نقاط مختلف قطعه انجام دهد. بوسیله پیچهای زیر صفحه و ترازهای افقی حبابی میتوان آن را تراز کرد. این وسیله، شامل میلهای است که آن را عمود بر سطح افقی نصب میکنند و با اندازهگیری در طول سایه، ساعات مختلف روز را اندازه می گیرند. بدین منظور 49 نفر از ورزشکاران دختر نوجوان (شامل 12 بازیکن هندبال، 12 بازیکن بسکتبال، 12بازیکن بدمینتون و 13 بازیکن تنیس روی میز) انتخاب شدند. پایه های این میز جلو از جنس فلز و به شکل صلیب طراحی شده است.

منبع : میکرو صنعت هامون