کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آموزش نصب افزونه المنتور پرو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
افزونه المنتور بی تردید یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه های صفحه ساز جهان می باشد که با استفاده از رابط کاربری کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می دهد تا هربخش از سایت را بدون نیاز به کدنویسی سفارشی سازی نمائید. این صفحه ساز امکانات طراحی بی حد و حصری را ارائه می دهد که هر کسی با هر میزان توانایی که دارد می تواند بهترین طراحی ها را برای سایت خود انجام دهد. اولین اقدام برای استفاده از المنتور، نصب آن می باشد. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم آموزش نصب المنتور پرو و همچنین آموزش نصب و پیکربندی افزونه المنتور پرو را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.
[عکس: %D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9...3.jpg.webp]

آموزش نصب افزونه المنتور پرو در وردپرس
طریقه نصب المنتور پرو بسیار ساده می باشد و شما برای انجام اینکار هیچ گونه کار سختی در پیش ندارید. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه نصب افزونه المنتور پرو آشنا کنیم.

1- دراولین قدم شما باید افزونه المنتور رپو را خریداری و دانلود کنید. برای انجام اینکار، در ابتدا وارد سایت نوین وردپرس شوید و افزونه را خریداری کنید ( برای خرید المنتور اینجا کلیک کنید).
2- پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
3- پس از آن وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از بخش “افزونه ها” روی گزینه “افزودن” کلیک کنید. سپس از بالای صفحه روی دکمه “بارگذاری افزونه” کلیک کنید.
4- در مرحله بعدی از آموزش نصب پلاگین المنتور پرو ، فایل زیپ افزونه را بارگذاری کنید.
5- پس از اینکه افزونه بارگذاری شد، کافیست آن را نصب و سپس فعال کنید. پس از آن المنتور در سایت شما فعال می شود و می توانید به کمک آن صفحات خود را طراحی کنید.

آموزش نصب المنتور پرو از طریق هاست
همچنین اگر به هر دلیلی شما نتوانستید از طریق پیشخوان مدیریت خود اقدام به نصب افزونه نمائید، می توانید اینکار را از طریق هاست انجام دهید. برای انجام اینکار، مراحل زیر را طی نمائید.
در ابتدا افزونه را خریداری و فایل آن را دانلود کنید.سپس وارد کنترل پنل هاست خود شوید.به پوشه روت سایت خود مراجعه کنید و سپس مسیر ” wp-content/plugins” را طی کنید.حال فایل المنتور را در پوشه plugins آپلود نمائید.پساز آپلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کنید.سپس به پیشخوان وردپرس خود شوید و به بخش افزونه های نصب شده مراجعه نمائید.حال باید افزونه المنتور را در میان افزونه ها پیدا و سپس آن را فعال کنید.

آموزش نصب و پیکربندی افزونه المنتور پرو
پس از فعال شدن المنتور، نوبت به پیکربندی و کار با آن می باشد. در اولین قدم، وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از بخش “المنتور” روی گزینه “تنظیمات” کلیک کنید. حال در تب “کلی” شما صفحاتی را که می خواهید المنتور در آن فعال باشد تا را تیک بزنید. به عنوان مثال: اگر می خواهید صفحه محصول را با استفاده از المنتور طراحی کنید، کافیست تیک گزینه “محصول” را بزنید.
همچنین در این بخش تنظیمات مختلف دیگری هم وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آنها را پیکربندی نمائید. در غیر این صورت بهتر است آنها را روی تنظیمات پیش فرض خود رها کنید.
پس از آن شما می توانید با المنتور شروع به ساختن صفحات خود کنید. برای انجام اینکار، وارد صفحه ویرایشگر نوشته و یا هر صفحه ای که می خواهید، شوید. سپس از بالای صفحه روی دکمه “ویرایش با المنتور” کلیک کنید.
پس از آن با کلی المان های المنتور روبه رو می شوید که می توانید تنها با کشیدن و رها کردن هریک از آنها، صفحه مورد نظر خود را طراحی کنید.

جمع بندی: چگونه افزونه المنتور پرو را نصب کنیم
همانطور که اشاره شد، افزونه المنتور پرو بهترین افزونه وردپرس و محبوب ترین صفحه ساز وردپرس می باشد که بیش از 5 میلیون کاربر آن را در سایت خود نصب کرده اند. با المنتور شما این توانایی را دارید که هر بخش از سایت را مانند: سربرگ، پارقی، سایدبار و… طراحی کنید. علاوه بر آن، شما همچنین می توانید به کمک المنتور یک قالب وردپرس را از صفر تا صد طراحی کنید. ما در این مطلب آموزش نصب افزونه المنتور پرو در وردپرس را در اختیار شما قرار دادیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. شما می‌توانید قالب های المنتور وردپرس را در نوین وردپرس مشاهده و با بهترین قیمت تهیه کنید.