کلیدستان

نسخه‌ی کامل: میدانید دیزل ژنراتور چگونه کار میکند؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یکی از مهمترین قسمت های دیزل ژنراتور منبع نیروی مکانیکی ورودی است که در اینجا موتور دیزل نامیده می شود. مهمترین بخش موتور دیزل ژنراتور است. امتیاز قدرت موتور به حداکثر توان خروجی ژنراتور و ارتفاع نصب دیزل ژنراتور از سطح دریا بستگی دارد. توان دیزل باید با توان خروجی ژنراتور مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، بدون ژنراتور، هیچ یک از آنها را نمی توان رانندگی کرد! کنترل پنل یک محفظه فلزی است که تمامی تجهیزات در آن نصب شده و وظیفه کنترل و نگهداری یک یا چند ژنراتور را بر عهده دارند. عمر تجهیزات را افزایش می دهد: کابینت ژنراتور را از اثرات خوردگی محافظت می کند. کپسول های آتش نشانی از خرابی ژنراتور جلوگیری کرده و عملکرد آن را کنترل می کنند. در صورت بروز حوادثی مانند قطعی مدار یا قطع موقت برق، آیا کانوپی دیزل ژنراتور باعث افزایش قیمت دیزل ژنراتور میشود عملکرد نامناسب تجهیزات می تواند به قطعات آسیب جدی وارد کند و باعث خرابی موتور ژنراتور شود.
دیزل ژنراتور چیست؟
مخزن روغن موتور پر شده و موتور شروع به کار می کند. این گروه تجهیزات و ژنراتورهای دیزلی سری H را در سال 1933 راه اندازی کرد و در زمینه طراحی، ساخت، توزیع و خدمات مرتبط با فناوری موتور شامل: سیستم سوخت، کنترل هوا، روغن، فیلترها و کنترل ها فعالیت می کند. پرداخت سیستم (ژنراتور). این ذرات مستقیماً به یکدیگر متصل می شوند که منجر به برهمکنش میدان مغناطیسی و الکتریکی می شود و در نهایت الکتریسیته تولید می شود. دیزل ژنراتورهای دائمی می توانند با نیروی خود به کار خود ادامه دهند و انرژی را برای مدت طولانی مصرف کنند و برق لازم را تامین کنند.
البته در نظر داشته باشید که استفاده طولانی مدت از دستگاه (با توجه به توان مورد نظر) مضر است. همیشه نباید در سطح توان کمتر از 30 درصد استفاده شود زیرا باعث آسیب جدی می شود. به عنوان یک کنوانسیون جهانی، شرکت های تولیدی تعادلی را برای هر تولیدکننده تعیین می کنند. علاوه بر کاهش صدای دیزل ژنراتور، عمر آن را افزایش می دهد. به عنوان تنها راه حل موجود برای کاهش صدای دیزل ژنراتور، استفاده از روکش دیزل ژنراتور توصیه می شود که با استفاده از روکش دیزل ژنراتور این مزایا را برای دارندگان دیزل ژنراتور به ارمغان می آورد. حالت های کار مداوم فقط در مکان هایی استفاده می شود که شبکه برق در منطقه وجود ندارد. دیزل ژنراتور در جعبه، قاب یا واحد حمل و نقل ضد آب قرار می گیرد. معمولاً اولین سیستم تمام نیروگاه ها است. در طول کارکرد معمولی دیزل ژنراتور، نیروگاه ها را می توان با اختلال پنج درصدی راه اندازی کرد.
این بخش از دیزل ژنراتور نسبتاً پیچیده است، اما مهم است.
زیرا نیروگاه های قدیمی دیزل و نیروگاه های جدید باید برای پاسخگویی به تغییرات سریع بدون اتکا به شبکه های خارجی سازگار شوند. بسته به نوع موتور دیزل، استفاده از آن با توجه به تقاضا و عرضه برق متفاوت است. این قسمت از موتور کمی پیچیده است، اما مهم است. موتور یکی دیگر از قطعات مهم موتور دیزل است که نیروی اصلی را از موتور دیزل می گیرد و برق تولید می کند. باز هم مانند خودروها، موتورهای دیزلی برای راه اندازی به یک موتور الکتریکی کوچک نیاز دارند. این دستگاه الکترونیکی پارامترهایی مانند دمای آب، دور موتور، ولتاژ خروجی، ترتیب کار و غیره را نشان می دهد. شعله ور کردن فرآیند سوزاندن سوخت در هوای متراکم است و دمای آن تا 750 درجه سانتیگراد می رسد. برای کنترل دمای کار در سیلندر و محفظه احتراق، موتور مجهز به بخاری پیستونی است. دوام قطعات دوار، کارکرد کارآمد موتور دیزل و عملکرد مناسب و حفظ شرایط پایدار برای استفاده طولانی مدت از موتور، یکی از دلایل استفاده از آن در این شرایط است که نیاز به دقت دارد. و برای استفاده ارسال کنید. از بخش خوب
این سرعت برای برخی از مشتریان برای رسیدن به حداکثر توان دیزل ژنراتور آنقدر مهم است که وجود این سیستم را در دیزل ژنراتور ضروری می دانند. در شرکت رایان سنات نرم افزار تعلیق دیزل را طراحی کرده ایم که باید نوع گازوئیل و روغن مورد استفاده در نرم افزار را وارد کنید. موتور ژنراتورها دستگاه هایی با کارایی بالا هستند و برای تولید برق برای مدت زمان طولانی تری نسبت به سایر ژنراتورها طراحی شده اند. ذکر شده است. کارشناسان ما خدمات موتور ژنراتور با کیفیت بالا را برای لوازم برقی شما ارائه می دهند. سایبان معمولاً تا 700 کاوا را پشتیبانی می کند و برای کانتینرهای بزرگتر پوشیده شده است. زمانی که طراحی طرح نصب استاندارد و حرفه ای باشد، اندازه و قدرت موتور ژنراتور، نوع سیستم کنترل و تمامی اجزای سیستم به طور کامل بررسی می شود. دیزل ژنراتورهای چینی تعدادی اتصال بسته را برای گسترش سیستم ارائه می دهند که توسط کارخانه طراحی و آزمایش شده است.