کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید بیت کوین در ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید بیت کوین در ایران
تمایل برای خرید بیت کوین در ایران به عنوان مهم ترین و رایج ترین ارز دیجیتال در دنیا روز به روز در حال افزایش است و افراد زیادی هستند که روزانه سرمایه خود را وارد تجارت ارزهای دیجیتال می کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید که می خواهید با اشتیاق وارد چرخه مبادلات بیت کوین مثل خرید بیت کوین، فروش بیت کوین و .م.. شوید، باید با روش های خرید و فروش بیت کوین نیز آشنا شوید.
با ما همراه باشید تا با مهم ترین مرحل خرید و فروش بیت کوین در ایران آشنا شوید.
بیت کوین چیست؟
بیت کوین یک ارز دیجیتال و یا در حقیقت یک سیستم پرداخت جهانی است که رفتاری شبیه به پول بی پشتوانه دارد. به بیان ساده تر می توان گفت بیت کوین یک دارایی دیجیتالی است که بر مبنای صفر و یک می باشد و به صورت الکترونیکی تولید، ذخیره و منتقل می شود.
تمام تراکنش های بیت کوین در یک زنجیره اطلاعاتی به نام بلاک چین ذخیره و نگهداری می شود و تراکنش های شبکه در هر بلاک توسط ماینرها لیست می شوند. مهم ترین موضوع در رابطه با بیت کوین این است که این ارز دیجیتال محدودیت ۲۱ میلیون واحدی دارد یا به بیانی ساده تر یعنی بعد از استخراج ۲۱ میلیون سکهف دیگر امکان استخراج بیت کوین وجود ندارد و به پایان می رسد. بیت کوین بسیاری از ویژگی های ارز دیجیتال فیزیکی را دارد با این تفاوت که به صورت لحظه ای و بدون مرز بین افراد جابه جا می شود. ارز دیجیتال بیت کوین در بستر اینترنت به کمک رایانه های پیشرفته و با قدرت پردازشی بالا و همچنین حل معادلات رایاضی بسیار پیچیده استخراج می شود.