کلیدستان

نسخه‌ی کامل: لیست قیمت فر ساندویچی در انواع مختلف
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فر ساندویچی
فر ساندویچ یکی از دستگاه های بسیار کاربردی و به عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات پخت فست فود محسوب می شوند، و به خاطر پخت همزمان چند نوع غذا با هم باعث سریع تر پیش رفتن کارها می شوند. این فر صنعتی با نام های مختلفی دیگری فر اغذیه ساندویچی، فر فلافلی، فر ساندویچی مرکبی یا ترکیبی نیز شناخته شده اند، و برای پخت انواع فلافل، هات داگ، همبرگر، سیب زمینی و... نیز مورد استفاده قرار می گیرند. جنس بدنه ی فر های ساندویچی از نوع ورق استیل می باشد، به همین خاطر در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها بسیار مقاوم می باشند، و معمولاً در مدل های مختلف (دو تا هشت کاره) طراحی و تولید می شوند. در بعضی از فر ساندویچی صنعتی دارای ابزارهای کاربردی دیگری مانند سرخ کن، شعله، برگر زغالی، چدن روغنی، چدن شیار دار و... می باشند. در اغلب این فر ساندویچ های بزرگ در بخش بالایی آن ها کابینی از جنس شیشه به همراه هود تعبیه شده و همچنین قسمت پایین آن را می توان به صورت کابینتی و یا فر دار و پایه دار طراحی کرد. این فر ساندویچی هم می تواند در دو مدل گرمخانه دار و یا بدون گرمخانه می باشند.
فر اغذیه ساندویچی
فر اغذیه چند کاره که جهت آماده سازی انواع غذاهای فست فودی مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین برای جلوگیری از هزینه های اضافی می توانید با خرید یک فر ساندویچی از خرید اجاق گاز و سرخ کن جدا بی نیاز شوید.

مشخصات فر ساندویچ
[عکس: %D9%81%D8%B1-1.jpg]
همه ی فر ساندویچ ساز های عرضه تولید شده توسط صنایع برودتی نارنیا دارای بدنه ای تمام استیل بوده که ضد زنگ و خوردگی است و در برابر انواع آب و هوا و همچنین رطوبت مقاومت می کند.همچنین این استیل قابل شست وش و نیز می باشد. 
گاز مصرفی فر ساندویچی حرفه ای به سفارش مشتری می تواند  گاز شهری ویا  گاز کپسولی باشد.
انواع فر ساندویچی
فر ساندویچ ساز های صنعتی به دو نوع دارای هود و شیشه و همچنین بدون هود هود تقسیم می شوند.همچنین از نظر کارایی به صورت 3ماره تا 8 کاره طراحی و تولید می شوند که هرکدام کاربرد های خاص خود را دارند.
  • فر ساندویچی 3 کاره

  • فر ساندویچی 5 کاره

  • فر ساندویچی 7 کاره

  • فر ساندویچی 8 کاره