کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خدمات مهاجرتی و ویزا کانادا (موسسه مهاجرتی شوتر در ونکوور کانادا)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مهاجرت یکی از مسیرهای پیش روی جوانان ایرانی برای داشتن زندگی بهتر است. این روزها با کاهش سطح رفاه در کشور شاهد افزایش تقاضا برای مهاجرت از ایران مواجه هستیم که مهاجرت به کانادا یکی از پرمخاطب ترین مسیرهای مهاجرتی در میان آنها است. کانادا به عنوان یکی از کشورهای محبوب قاره آمریکا شناخته می‌شود که به دلیل جاذبه‌های طبیعی و سیاست‌های میانجیگرایانه ای که دارد افراد بیشتری به آن جذب می‌شوند و زندگی در آن را نسبت به سایر کشورها ترجیح می‌دهند. در این مطلب قصد داریم چند راه مهم مهاجرت به کانادا اعم از مهاجرت از طریق اسپانسر شیپ به کانادا، مهاجرت از طریق فرزند به کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت توریستی به کانادا، مهاجرت از طریق کار به کانادا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا و ... را برای اخذ اقامت کانادا که توسط موسسه مهاجرتی شوتر مستقر در ونکور کانادا ارائه می‌شود را با شما عزیزان بررسی نماییم.  اگر شما هم قصد مهاجرت به کانادا را دارید با ما در این مطلب همراه باشید.
[عکس: shuter-logo-150x150_xcgb.jpg]
 
معرفی کشور کانادا به عنوان مقصد مهاجرت 
[عکس: bazgoshaeiyeh-emkane-sabte-online-darkha...2_jyl0.jpg]
کانادا (Canada) کشوری در قاره آمریکای شمالی است که به عنوان دومین کشور پهناور جهان شناخته می‌شود. این کشور از سه جهت جغرافیایی با اقیانوس هم مرز است (از شرق با اقیانوس اطلس، از شمال به اقیانوس منجمد شمالی و از غرب به اقیانوس آرام) تنها مرز زمینی آن در جنوب با کشور آمریکا است که طولانی ترین مرز زمینی مشترک میان دو کشور است. این کشور دارای ده استان و 3 ایالت است و آب و هوایی متنوع در میان استان‌های خود دارد که غالب آن را هوای سرد تشکیل می‌دهد. مهمترین بخش درباره مهاجرت به کانادا ساختار حکومتی آن است که ترکیبی از دموکراسی و پادشاهی مشروطه است که توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، این دولت‌ها در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند. همین دلیل باعث شده قومیت‌ها و ادیان مختلف در کانادا نسبت به سایر کشورها از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشند و افراد بیشتری به آن مهاجرت نمایند.
کانادا مقصد مهاجران ایرانی
 
کانادا برای بسیاری از مردم طبیعت دوست ایران همچون بهشت است. از آنجایی که کسب اقامت در کانادا از مسیرهای متفاوتی میسر است، هرساله تقاضای مهاجرت ایرانیان به کانادا در حال افزایش است. مهاجرت به کانادا زمینه هایی دارد که پیش از هرچیز با پرسش و پاسخ باید اولین قدم را برای فراهم کردن این زمینه انجام دهید . اولین سوالاتی که در ذهن متقاضیان مهاجرت به کانادا به وجود می‌آید این است که:
·        چگونه می‌توانم به کاناداد مهاجرت کنم؟
·        روش‌های مهاجرت به کانادا چیست؟
·        هزینه مهاجرت به کانادا چقدر می‌شود؟
·        چگونه می‌توان درخواست مهاجرت به کانادا داد؟
·        آیا می‌توان از مهاجرت خانوادگی به کانادا استفاده کرد؟
جواب یافتن برای این پرسسش‌ها به شما کمک می‌کند که یک برنامه ریزی مدون برای مسیر مهاجرت خود داشته باشید. برخی برای مهاجرت به دنبال وکیل مهاجرت به کانادا هستند تا بتواند مسیرهای ممکن را برای گرفتن اقامت در کانادا برای آنها میسر نماید. شما می‌توانید با کمک گرفتن از مشاوره تخصصی شرکت شوتر برای اخذ اقامت خود یک مهاجرت بی دردسر را تجربه نمایید.
 
راه‌های مهاجرت به کانادا
 
کانادا یکی از کشورهایی است که مسیرهای متنوعی را برای متقاضیان اقامت فراهم می‌نماید در نتیجه مهاجرت به کانادا راه‌های متنوعی دارد که دست یابی به آنها نسبت به خیلی از کشورهای جهان آسان تر است. مهمترین این روش‌های مهاجرتی شامل مهاجرت کاری و سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق فرزند، مهاجرت از طریق اسپانسر شیپ و ... می‌شود و افراد با توانایی، مهارتها و میزان سرمایه ای که دارند روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنند. در ادامه به بررسی برخی از این راه‌های مهاجرتی می‌پردازیم،  برای آگاهی از روش‌های مهاجرت به کانادا با ما همراه باشید.
 
 مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسر شیپ
یکی از رایجترین راه‌های مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق اسپانسر شیپ است. در این روش لازم است که یکی از اعضای خانواده یا خویشاوندان درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزندان شما شهروند کانادا باشند. این افراد باید توانایی حمایت مالی از شما را داشته باشند و به عنوان اسپانسر شما خود را معرفی نماید.  این روش یکی از مرسوم ترین روش هاست برای کسانی که از قبل در آن کشور می‌توانند رابطه اسپانسری برقرار نمایند و اغلب به عنوان برنامه اسپانسر شیپ والدین،  اسپانسر شیپ پدر بزرگ و مادربزرگ، سوپروایزر والدین، سوپروایز پدر بزرگ و مادر بزرگ و ... شناخته می‌شود.
 مهاجرت به کانادا  از طریق فرزند
یکی از قوانین تابعیت در برخی از کشورهای جهان، به دنیا آمدن در خاک آن کشور است. در این کشورها زمانی که کودکی به دنیا می‌آید برای او حق تابعیت بی قید و شرط به وجود می‌آید و کشور کانادا یکی از کشورهایی است که از این قانون پیروی می‌کند. اما تولد یک کودک با توجه به قانون اسپانسر شیپ به معنای تابعیت والدین وی نمی باشد. لازم است این کودک به سن 18 سالگی برسد و بتواند از طریق اسپانسر شیپ ضمانت والدین خود را برای اقامت نماید. همچنین یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق فرزندخواندگی است که برای فرزندان شما امکان پذیر خواهد بود.
 
 مهاجرت به کانادا از طریق کار
در سالهای اخیر کشورهای غربی با کاهش نیروی کار  توانمند و آماده به کار مواجه شده اند که این کاهش نیرو را از طریق مهاجر پذیری سعی کرده اند جبران نمایند. کانادا نیز یکی از کشورهایی است که مهاجرت از طریق کار و مهاجرت نیروی متخصص در آن امکان پذیر است. این روش یکی از روش‌های پرمخاطب در میان متقاضیان است. نیروی کار کانادا با توجه به بازار کار کانادا که بیشتر شامل نیروی کار متخصص می‌شود.
در این روش زیرمجموعه هایی همچون  جاب آفر(Job Offer اسکیل ورکر (Skilled Worker اسکیل ترید (Skilled Trade خود اشتغالی کانادا (Self-Employed) و ... دارد که شناسایی بهتر آنها می‌تواند برای انتخاب راه مناسب به شما کمک نماید. برای مشاوره درباره آنها می‌توانید با مشاورین شوتر تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که در دوران کرونا کاهش جمعیت جوان و مرگ و میرهای ناشی از کرونا به خصوص در حوزه بهداشت و درمان در کشورهای مختلف باعث گردید پذیرش مهاجران متاقضی حوزه بهداشت و درمان رونق بسیاری پیدا کند. در نتیجه اگر شما در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنید شانس بیشتری برای اقامت در کانادا دارید.
 
 مهاجرت تحصیلی به کانادا
تحصیل در کانادا را می‌توان از محبوب ترین راه‌های دریافت اقامت برشمرد زیرا علاوه بر افزایش احتمال دریافت اقامت دائم، شما شانس تحصیل در دانشگاه‌های تراز یک جهان را به دست خواهید آورد که آینده شغلی بهتری برایتان به وجود خواهد آورد. ویزاهای تحصیلی بر حسب شرایط فرد متقاضی متفاوت است. محبوب ترین ویزای تحصیلی کانادا ویزای کوآپ است که با استفاده از آن شرایط تحصیل و کار همزمان را به دست می‌آورید.
 بهترین رشته‌ها برای مهاجرت به کانادا
هر کشوری برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی خود الویت هایی دارد که باعث می‌شود بهترین رشته‌ها برای مهاجرت مشخص گردند. برای مهاجرت به کانادا در چهار حوزه پزشکی، مهندسی، هنر و علوم انسانی  رشته‌های بسیاری به عنوان بهترین رشته‌ها وجود دارند. این رشته‌ها شامل: معماری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی محیط زیست، عمران، هوش مصنوعی، مهندسی مکانیک، پزشکی، داروسازی، روانشناسی، دندانپزشکی، پرستاری،  مامایی، ام بی ای MBA، حسابداری، هنر، مدیریت پروژه، مدیریت بازرگانی، زبانشناسی، حقوق بین الملل، طراحی لباس، تربیت بدنی، جامعه شناسی، روابط عمومی، حقوق و ... می‌شود.
 
 مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا
یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا برای کسانی که تمکن مالی دارند سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری روش‌های مختلفی دارد همچون استارتاپ، سرمایه گذاری استانی (در جزیره پرنس ادوارد، انتخاب استانی پرنس ادوارد یکی از گزینه‌های مهاجرت استانی است)، خرید بیزینس کانادا و کارآفرینی  در کانادا که هر کدام شرایط و قوانین خاص خود را دارد.
علاوه بر روش‌های ذکر شده روش‌های دیگری همچون  مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری (Express Entry)، مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و ... وجود دارد که هریک شرایط و قوانین خاص خود را دارد. برای آگاهی بیشتر از راه‌های مهاجرت به کانادا با خدمات مشاوره مهاجرتی شوتر تماس حاصل فرمایید.
 
خدمات مشاوره مهاجرتی شوتر در ونکور کانادا
 
تیم مهاجرتی شوتر در ونکور کانادا یک تیم متخصص در امر تسهیل شرایط مهاجرت شما عزیزان به کانادا است. این تیم کاربلد با بهره گیری از شرکت‌های معتمد و شناخته شده و نیروی متخصص خود با شما عزیزان در مراحل مختلف تقاضای مهاجرت به کانادا همراه است. خدمات ارائه شده در این شرکت شامل وکیل تجاری، حسابدار، مشاوره تخصصی راه اندازی بیزینس، کاریابی، مشاوره املاک، مشاوره اموربیمه ای و ... است. شوتر با شما و همراه شما در تمامی مراحل برای اجاره محل سکونت، خرید خانه، باز کردن حساب، بیمه، ثبت نام در مدرسه، دانشگاه  و ... خواهد بود و شما را تنها نخواهد گذاشت. این شرکت همچنین خدمات مشاوره مهاجرتی دیگری نظیر PNP، PEI PNP، پیدا کردن فاند دانشگاه‌های کانادا، مهاجرت توریستی به کانادا و ... را ارائه می‌کند و به شما بهترین شهر‌های کانادا برای زندگی را معرفی می‌نماید. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید همین الان با ما تماس بگیرید.
طبق تحقیقات به عمل آمده کشور کانادا جزء ۱۰ کشور اول تحصیلی می باشد و رشته حسابداری در این کشور از جایگاه خاصی برخوردار است رشته حسابداری جزء شغل های مورد نیاز کشور کانادا میباشد
شرایط تحصیل حسابداری در کشور کانادا
اگر متقاضی مدرک حسابداری خود را از دانشگاه های معتبر این کشور کسب کرده باشد می‌تواند جذب بازار کار شود و امکان تحصیل در رشته های حسابداری از کارشناسی تا دکترا وجود دارد و در کشور کانادا لیسانس حسابداری به صورت لیسانس بازرگانی و لیسانس مدیریت کسب و کار که شامل یک برنامه کسب و کار ۴ سال می باشد

شرایط تحصیل در رشته حسابداری در کشور کانادا
اگر متقاضی قصد به تحصیل کارشناسی ارشد داشته باشد حدود یک تا سه سال زمان لازم استو برای گرفتن پذیرش دانشگاه های کشور کانادا حتماً باید مدرک زبان ارائه داد و اگر متقاضی به زبان انگلیسی تسلط نداشته باشد امکان تحصیل نخواهد داشت و بعضی از دانشگاه‌ها یکی از ملاک های اصلی پذیرش تحصیلی و قبولی متقاضی در آزمون ورودی دانشگاه می باشد
مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی رشته حسابداری
1. کامل کردن فرم درخواست آنلاین
2. داشتن گذرنامه معتبر
3. آخرین مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان با مدرک کارشناسی همراه با ریز نمرات
مدرک زبان
4. شرکت در آزمون ورودی همراه با قبولی
5. انگیزه نامه در صورتی که نیاز باشد
6. توصیه نامه در صورتی که نیاز باشد